مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش/فروش برنجک طعم دار+دو کیلوگرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دنیای تولیدات از تنقلات حجیم شده چه محصولاتی هستند؟پرفروش ترین ها در کنار تولیدات برنجک کدام محصول می باشد؟مرکز فروش و پخش عمده انواع تنقلات حجیم شده+برنجک/گندمک/اسنک

پخش و فروش تولیدات از تنقلات حجیم شده را می توان در انواع گوناگون معرفی کرد، فروش این بخش همراه با عرضه ی تولیدات برنجک طعم دار بصورت بسته بندی فله ای در وزن های دو کیلوگرمی بوده است.

دنیای تولیدات از تنقلات حجیم شده چه محصولاتی هستند؟

دنیای تولیدات از گروه تنقلات در ایران و جهان را می توان بسیار متنوع دید و نام برد به این ترتیب که به چند بخش تولیدی دسته بندی شده اند و در بازار توزیع گردیده اند. یکی از گروه های تولیدی از این تنقلات که در این بخش برای فروش در نظر گرفته شده است مربوط به تولیدات تنقلات حجیم شده از گروه غلات و دانه هایی از مغزیجات مختلف را تشکیل داده اند که به نوعی می توان گفت گروه تولیدی از این تولیدات دنیای متنوع را تشکیل داده اند که وجود تک تک تولیدات نیز برای خود بازار های فروش و طرفداران مخصوص به خود را دارا می باشد.

دسته بندی از تولیدات تنقلات حجیم شده در گروه تولیدات طعم های شور و نمکی با طعم شیرین بوده است، که طعم های شور و یا شیرین هر کدام در ترکیبی از چند محصول و یا تمامی محصولات استفاده می شوند با این تفاوت که در اشکال مختلف فرم دهی و تولید شده اند. من جمله ی این تولیدات از تنقلات حجیم شده را می توان انواع پفک ها، اسنک ها، جیپس های، غلات های صبحانه ای که در نوع  شیرین طعم دار میوه ای و شکلاتی همراه بوده اند و  دیگر گروه های تولیدی، همگی گروه های نام برده از صورت های خاص فرم دهی و شکل داده شده اند.

تنقلات حجیم شده ای که از دانه های گندم و یا برنج تهیه می شوند معرفی شده به گروه های تولیدی گندمک شیرین، گندمک شور و برنجک های نمکی روغنی و ساده که در نوع طعم دار هم تهیه می شوند و این محصولات با فراوری دانه های گندم در نوع حجیم شده یا با شربت شیرین و یا با طعم نمکی ترکیب می شوند. و یا تولیدات پفک های هندی که طعم های خاص و ویژه ی این محصولات طعم های متنوع اسانس های خوراکی چون پیازجعفری، باربیکیو، کچاپ، پنیری و … هستند که در فرم دهی هایی چون لوله ای، پنجره ای، تنیسی، شیپوری  هستند.

پرفروش ترین ها در کنار تولیدات برنجک کدام محصول می باشد؟

موضوع این بخش از فروش و عرضه ی تنقلات حجیم شده در بازار کشور مربوط به گروه های تولیدی از تنقلاتی بنام برنجک بوده که در فراوری دانه های خود برنج تهیه شده اند که نوع تولیدات سنتی این محصول در گذشته طعم های ساده ی نمکی بودند که در این دوره از بازار تولید شاهد تولیدات از نوع طعم دار این محصول هستیم به این ترتیب که در طعم های کچاپ، پنیری با طعم نمکی بصورت صنعتی و در بسته بندی با وزن های خاص ارائه می شوند که نوع سنتی این محصولات نیز همچنان در بازار موجود هستند. تولیدات این محصول در کنار محصولاتی چون گندمک شور با شیرین و دانه هایی چون شاهدانه به خوبی مورد استقبال و فروش قرار می گیرند.

مرکز فروش و پخش عمده انواع تنقلات حجیم شده+برنجک/گندمک/اسنک

براساس دایر بودن و مستقر بودن واحد های فروش متعدد از این گروه تنقلات در کشور، می توان این بخش را نیز یکی از مرکز های پخش و فروش عمده این گروه تولیدات از تنقلات حجیم شده در انواع تولیدات گوناگون از مغزیجات روکشدار، دانه های حجیم شده و … بصورت فله ای هستیم که در یک فروش انلاین دسترسی و خرید عمده را برای عمده خریداران در کشور و بخش های برپایی نمایشگاه های کشور را فراهم ساخته ایم.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.