مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید چیپس پیازجعفری فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لیست تولیدات انواع چیپس طعم دارخرید چیپس فله ای پیازجعفری با قیمت مناسب
چیپس پیازجعفری

چیپس پیازجعفری

چیپس فله ای نمونه ای از تنقلات پرطرفدار بازار پخش و فروش در کشور و بازارهای جهانی بوده است که در این بخش از مرکز خرید بنابر عرضه ی تولیدات چیپس فله ای و بسته بندی پاکتی در وزن های مختلف با قیمت مناسب عرضه و به فروش می رسد من جمله تولیدات چیپس طعم دار چون پیازجعفری.

معرفی لیست تولیدات انواع چیپس طعم دار

چیپس پیازجعفری

چیپس یکی از تنقلاتی بوده است که تهیه شده از سیب زمینی می باشد. این سیب زمینی با کمک دستگاه های مخصوص بصورت ورفه ای، برگه ای شکل برش داده می شود و بعد از مراحل پخت و سرخ کردن در مراحله ی طعم گیری قرار می گیرد که در نوع تولیدات اولیه می توان گفت شامل چند طعم ساده از نوع نمکی تا طعم های فلفلی با لیمویی را دارا بودند اما امروزه اگر نگاهی با بخش تولیدات چیپس بیندازیم می بینیم که دنیای از مجموعه انواع و اقسام چیپس های طعم درا را به بازار عرضه نموده اند که دسته بندی این انواع چیپس طعم دار به این شرح بوده است که اعم از:
  1. چیپس طعم دار پیازجعفری
  2. چیپس طعم دار ماست و موسیر
  3. چیپس طعم دار پیتزایی
  4. چیپس طعم دار مرغ
  5. چیپس طعم دار کبابی
  6. چیپس طعم دار سرکه ای
  7. چیپس طعم دار کچاپ

چیپس پیازجعفری

و … . البته نوع تولیدات چیپس تنها به چیپس های سیب زمینی منتهی نمی شود نوع دیگری از این چیپس ها به تولیدات چیپس ذرت مربوط می شود که این چیپس ذرت در نوع اشکال مخروطی شکل و همچون چیپس های سیب زمینی در انواع و اقسام طعم ها تهیه و تولید می گردد. این چیپس های سیب زمینی با ذرت در نوع فله ای و بسته بندی پاکتی بوده اند که نوع فله ای این مدل چیپس ها در وزن های مشخصی چون ۵ کیلوگرمی بوده اند در حالی که در نوع تولیدات چیپس بسته بندی پاکتی همراه با وزن های مختلفی بوده اند که رایج ترین انها در نوع چیپس با بسته بندی به وزن ۳۰ الی ۶۰ گرمی عرضه می شوند، که این نوع چیپس پیاز جعفری جزء یکی از چیپس های طعم دار این بخش برای فروش در بازار داخلی با بازارهای جهانی بوده است.

چیپس پیازجعفری

خرید چیپس فله ای پیازجعفری با قیمت مناسب

قیمت خرید چیپس بستگی به نوع درجه ی کیفی در تولیدات دارد که در کنار ان نوع بسته بندی نیز از عوامل تاثیرگذار بر نرخ قیمت چیپس ها می باشد بنابراین براساس یک عرضه و فروش عمده و مستقیم از بخش تولیدی می توان دید و گفت که در این بخش می توانید با نرخ قیمت های خرید فروش مناسبی این محصول از انواع چیپس طعم دار به همراه سایر تنقلات حجیم شده اعم از پفک های پنیری کچاپ با نوع پاپ کورن ها و حتی کرانچی های طعم دار با قیمت های مناسب سفارش داده و خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.