مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده انواع پفک هندی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع تولیدات پفک در کشور چیست؟تولیدات پفک هندی خام در چه طرح هایی موجود هستند؟مرکز فروش عمده انواع پفک هندی+نمکی فله ای

انواع پفک هندی که مجموعه ای از تولیدات طرح های مختلف بوده است که بصورت عمده در این بخش برای بازار های فروش کشور ارائه می گردد در نوع تولیدات فله ای با قیمت فروش متفاوت براساس نوع محصول عرضه می گردد.

لیست انواع تولیدات پفک در کشور چیست؟

عمده انواع پفک در بازار کشور مجموعه ای از تولیدات انبوه و عمده ی مدل های مختلف بوده که برخی از این تولیدات را در نوع تولیدات پفک خام معرفی کرده اند و برخی از تولیدات هم معروف و مشهور به پفک نمکی که امروزه در طرح ها با طعم های متنوعی از طعم اسانس های خوراکی ارائه می گردد. دسته بندی از این تولیدات انواع پفک تولید کشور را اینطور معرفی می کنیم، به این ترتیب که بخشی از تولیدات پفک را به نام پفک هندی معرفی کرده اند که از نوع خام بوده اند که با فراوری شدن این محصول بصورت حجیم شده در اشکال مختلف ارائه می شود.

نمونه ی دیگر از این تولیدات پفک را پفک نمکی معروف بوده که در ترکیب طعم های پنیری و کچاپ از زمان های گذشته تا به امروز در حال تهیه و تولید هستند که البته نمونه ی امروزی از تولیدات این پفک نمکی را می توان در اشکال مختلفی هم دید چون پفک لوله ای، پفک حلقه ای، پفک رینگی، پفک فینگرز و … تمامی این اسامی نام برده مجموعه ای گروه های تولیدی پفک بوده اند که برخی از انها همراه با طعم های ویژه و خاصی تهیه شده اند مانند طعم هایی چون طعم استیکی، طعم ماسالا، طعم خلیجی، طعم باربیکیو هستند.

هر یک از این انواع نام برده از تولیدات پفک ها در هر واحد تولید کننده ای صورت هایی از نوع بسته بندی فله ای با پاکتی را دارا هستند که در وزن های مختلف پر شده اند و بازار امروزی تقاضا برای خرید محصولات فله ای پرفروش ترین معرفی شده اند که در کیسه هایی به وزن های ۲ الی ۵ کیلوگرمی قابل عرضه در بازار فروش هستند.

تولیدات پفک هندی خام در چه طرح هایی موجود هستند؟

خب در بین معرفی صورت گرفته از تولیدات پفک در کشور، انچه برای فروش این بخش در نظر گرفته شده است مربوط به تولیدات پفک هندی بوده، پفک هندی که از مجموعه اسنک های حجیم شده ای بوده که علاوه بر تولیدات ان در ایران در سایر کشور ها چون پاکستان، هند و چین نیز این محصول تولید می گردد و می توان گفت که در اشکال مختلفی ارائه شده اند که این انواع پفک هندی در طرح هایی چون پفک هندی خام لوله ای، پنجره ای، سه بعدی، پفک هندی شیپوری، نیزه ای، شیاردار و … می باشند. تمامی این انواع طرح های نام برده در صورت پخت به صورت حجیم شده که در نوع رنگی و تک رنگ و در ترکیب با طعم اسانس های خوراکی قابل مصرف می شوند.

مرکز فروش عمده انواع پفک هندی+نمکی فله ای

براساس وجود مرکز های فروش متعدد از گروه تولیدات انواع تنقلات حجیم شده در سطح بازار کشور، این مجموعه یکی از مجموعه ی های عمده فروشی انواع محصولات از این گروه ها بوده که می توانید برای خرید عمده انواع پفک هندی خام و اماده و دیگر نمونه های تولیدی از پفک های نمکی طعم دار با این مجموعه در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.