مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده چیپس و پفک نمکی طعم دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

چیپس طعم دار برگه سیب زمینیانواع پفک طعم دار در اشکال مختلفعرضه کننده ی انواع چیپس و پفک عمده
چیپس و پفک

چیپس و پفک

چیپس و پفک از دسته تنقلاتی بوده اند که بصورت متنوع و فراوانی در بازار کشور دیده و به فروش می رسد که برگرفته از برندهای تولید کننده ی متعددی نیز بوده اند که پخش عمده ای این انواع تنقلات چون چیپس، پفک با پاپ کورن و یا پفیلا در نوع بسته بندی و یا کیلویی با قیمت مناسب روانه ی بازار پخش و مصرف می گردد. مجموعه صنایع غذایی آراد عرضه مستقیم چیبس و پفک نمکی در طعم هایی متفاوت است و بخش اعظمی از نیاز جامعه را تامین می کند.

چیپس طعم دار برگه سیب زمینی

در فروشگاه های سراسر کشور با مجموعه ای انبوه و متنوع از انواع و اقسام گوناگون چیپس ها روبه رو می شویم که شامل چیپس های برگه سیب زمینی و یا چیپس های خلالی بوده اند که هر یک طرفداران مختص به خود را دارا می باشد البته بنابر وجود طعم های گوناگون نیز انتخاب های متعدد و متفاوتی در بین انها از نظر برند تولید کننده نیز صورت می گیرد. قیمت فروش این چیپس های طعم دار متفاوت بوده اند و این امر دلیل بر انتخاب و خریداری سیب زمینی بستگی دارد که در اغلب موارد می توان شاهد این بوده که در یک رنج قیمت خرید روانه ی بازار مصرف می نمایند و من جمله این انواع چیپس طعم دار برگه سیب زمینی عبارتنداز:

  1. چیپس برگه ای لیمویی
  2. چیپس برگه ای سرکه ای
  3. چیپس برگه ای فلفلی
  4. چیپس برگه ای تنوری
  5. چیپس برگه ای خامه ترش
  6. چیپس برگه ای ماست و موسیر
  7. چیپس برگه ای نمکی
  8. و … .

مجموعه صنایع غذای آراد محصولات زیادی دارد که  چیبس و پفک نمکی طعم دار یکی از مهم ترین محصولاتش است و همیشه در پی آن است که محصولی مرغوب و با کیفیت و تازه را برای مشتریان تهیه و آماده ارائه کند و تا به امروز به هدف خود رسیده و  در تلاش است برای خرید بهترین و با کیفیت ترین طعم دهنده چیبس و پفک نمکی تا بتواند محصول بهتری ارائه دهد.

چیپس و پفک

انواع پفک طعم دار در اشکال مختلف

و اما می پردازیم به معرفی دیگر تنقلات موجود در کنار تولیدات چیپس ها که این محصول نیز همانند چیپس بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده است و باز همچون چیپس ها در اشکال مختلفی این محصول تولید می گردد. این محصول پرطرفدار که پفک نام دارد تهیه شده از بلغور دانه ی ذرت بوده که در مراحل اولیه و از طریق حرارات و رطوبت دادن به این دانه های بلغور ذرت بصورت حجیم شده هستند که پایان کار با آغشته شدن به سس مخصوص پفک به رنگ نارنجی در امده و قابل مصرف می باشد و انچه از اشکال مختلف تولیدی پفک می توان نام برد به این ترتیب هستند:

  • پفک نمکی توپی
  • پفک نمکی حلقه ای
  • پفک نمکی لوله ای
  • پفک نمکی فضایی
  • پفک نمکی چرخی
  • پفک نمکی پنجره ای
  • پفک نمکی فنری

همچنین این انواع پفک نمکی ارائه شده در فروشگاه های پخش کشور همراه با طعم های بوده اند که اغلب با طعم پنیری، نمیک، تند، سیری و … بوده اند و باز از نظر قیمت فروش متفاوت هستند هر یک براساس نوع تولیدات دارای یک نرخ قیمت فروش بوده اند.

پفک پنیری

عرضه کننده ی انواع چیپس و پفک عمده

می دانیم که نمایندگی های پخش و فروش مختلفی از برندها در کشور وجود دارند که انواع چیپس و پفک ها را روانه ی بازار مصرف می کنند پس در هر یک از فروشگاه های فروش مختلف کشور دسترسی و خرید به انبوهی از تولیدات متنوع انواع چیپس و پفک ها به سادگی امکان پذیر می باشد. به این ترتیب برای خرید اسان و عمده از انواع چیپس و پفک ها کافی است به سایت مجموع صنایع غذایی آراد مراجعه کرده و با ثبت سفارش از طریف فرم های فروش وتماس با واحد های پشتیبانی مجموعه محصول خودرا تهیه کنید و اطمینان کافی داشته باشیدکه محصولی مرغوب و تازه را میل خواهید کرد.

چیپس و پفک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.