مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش عمده انواع پفک در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع پفک در بازار کشورمرکز عمده فروشی انواع پفک طعم دار

انواع پفک در بازار که در انواع طعم ها با مدل های مختلفی تولید شده اند در این بخش در نوع تولیدات پفک فله ای و بسته بندی شده با وزن های مختلف عرضه می گردد که در جهت سفارش خرید عمده می توانید با ما در ارتباط باشید.

معرفی تولیدات انواع پفک در بازار کشور

خب در بین انواع و اقسام گوناگون از تنقلات در این بخش می پردازیم به معرفی تولیدات ارائه شده از اسنک پنیری نمکی یا همان پفک معروف از گذشته تا به امروز در بازار. و اما تولیدات ارائه شده از پفک در بازار که این پفک نمکی با اینکه از بلغور ذرت تهیه و تولید می شود و با طی نمودن مراحل تولیدی که در اشکال مختلف تهیه می شود مرحله ی پایانی بوده است که در محلول نارنجی رنگ غوطه ور می شود. اینکه انواع پفک در بازار چگونه است همانطور که گفته شد بخشی از این انواع پفک ها مربوط به نوع اشکال این محصول برمیگردد که نمونه های ان عبارتنداز:

  • پفک نمکی توپی
  • پفک نمکی حلقه ای
  • پفک نمکی لوبیایی
  • پفک نمکی لوله ای
  • پفک نمکی توپی حلقه ای

اینها نمونه های پفک نمکی با طعم پنیری کچاپ هستند که در تولیدات گذشته این محصول به صورت بسته بندی شده در وزن های مختلف به بازار عرضه می شود ولی با درخواست های متعدد بازار خرید فروش تولیدات پفک نمکی فله ای نیز روانه ی بازار مصرف گردید، بنابراین این پفک نمکی را می توان در بازار بصورت فله ای همراه با هر یک از اشکال نام برده شده نیز تهیه و خریداری نماید. . اما نمونه ی جدید از تولیدات پفک در بازار را می توان معرفی کرد از پفک هندی سه بعدی که باز این محصول برای خود شامل طعم های مجزا اما خوشمزه ای بوده است. این پفک هندی سه بعدی سرخ شده هم بصورت تک رنگی و هم در نوع رنگی به بازار عرضه شده است البته باز در نوع فله ای و بسته بندی شده که دسته بندی طعم های گوناگون ارائه شده از این پفک هنی شامل :

  1. پفک هندی سرخ شده با طعم باربیکیو
  2. پفک هندی سرخ شده با طعم پیتزایی
  3. پفک هندی سرخ شده با طعم پنیری چدار
  4. پفک هندی سرخ شده با طعم شکلاتی
  5. پفک هندی سرخ شده با طعم ماست موسیر
  6.  و … .

مرکز عمده فروشی انواع پفک طعم دار

خب و اما مرکز های فروش این محصولات در سراسر بازار کشور را می توان بخش های مجزا از مرکز های فروش تنقلات دید و یا مجموعه هایی از خشکبار فروشی های کشور را شامل می گردد. و اما عمده خریداران این محصول در سراسر بازار کشور می توانند از این مجموعه ی اینترنتی که یک عرضه و فروش عمده و و مستقیم را از بخش تولیدی برای عمده خریداران در کشور عرضه می نماید که البته امکان تامین بازار صادرات به کشور های مختلف جهانی با استاندارد های روز امکان پذیر می باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.