مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش پفک هندی لوله ای کلاسیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع پفک در بازار فروشنمونه تولیدات پفک هندی به چند مدل دسته بندی می شوند؟مرکز فروش پفک هندی لوله ای با انواع طعم

پفک هندی یکی از اسنک های خوراکی با طعم های مختلف در بازار عرضه شده است و در این بخش از نوع پفک هندی فله ای با طعم کلاسیک و … در نوع تولیدات فله ای برای تمامی بازار های فروش کشور با قیمت اعلا عرضه می نمایم.

لیست تولیدات انواع پفک در بازار فروش

بازار فروش از تنقلات که گروه های متنوعی از تولیدات تنقلات گروه نمکی، شوری جات با شیرینی جات ها را تشکیل داده است در هر یک از گروه های تولیدی با مجموعه های انبوه و عمده از محصولات روبه رو می شویم که با ویژگی های متفاوت از دیگر تهیه، تولید و روانه ی بازار مصرف شده اند و تمامی این انواع گروه های تولیدی از تنقلات نیز برای خود بازار های خرید فروش متعدد اما پرطرفدار را دارا هستند.

در این بخش انچه از گروه تنقلات در بازار عرضه می نمایم یکی از محصولاتی می باشد که می توان گفت در بین تمامی انواع تنقلات دنیای از تنوع در طعم ها با اشکال مختلف را دارا بوده است و از گروه تولیدی تنقلات نمکی محسوب می شود و ان هم انواع اسنک های حجیم شده با انواع طعم ها در صورت هایی از تولیدات فله ای و بسته بندی شده را دارا هستند. دسته بندی این انواع تنقلات حجیم شده ی نمکی با اسامی مختلفی هم معرفی می شوند که اعم از انواع پفک، چیپس، کرانچی؛ بوشار، گندمک، پفک هندی، اسنک تارگت، چی پلت و … . و تمامی این انواع محصولات نام برده از اشکال مختلف و تا حدودی از طعم اسانس های خوراکی نمکی یکسانی برخودار هستند.

به عنوان مثال یکی از این انواع تنقلات حجیم شده ی نمکی با نام پفک معرفی شده است و می توان یکی از تنقلات نمکی نام برد که از زمان های گذشته تا به امروز در حال تولید بوده و دوستداران بسیاری را به سمت تا به امروز جذب نموده است. این پفک نمکی که با طعم پنیری کچاپ در بازار امروزی قابل دسترسی بوده در برند های مختلفی عرضه می شوند و طرح هایی از اشکال متفاوت چون پفک نمکی توپی، حلقه ای، لوله ای، لوبیایی، چرخی و … می باشند.

و اما دیگر مدل از تولیدات این پفک در بازار فروش، معروف به پفک هندی، نوعی از اسنک ها می باشد که هم بصورت خام و هم سرخ شده ی اما در بازار موجود هستند و البته جزء محصولاتی بوده اند که در بخش های از کشور های جهانی چون هند، چین با پاکستان به وفور دیده می شود و ایران نیز یکی دیگر از کشور های تولید کننده ی این محصول می باشد. پفک هندی دز اشکال مختلفی تهیه و تولید شده است که اسامی انها اعم از پفک هندی لوله ای، پنجره ای، سه بعدی، دو بعدی، نیزه ای.

نمونه تولیدات پفک هندی به چند مدل دسته بندی می شوند؟

خب همانطور که گفته شد پفک هندی جزء محصولات تولیدی از کشور های نام برده شده هستند و علاوه بر اینکه در ایران می توان به وجود کارخانجات تولید کننده ی متعددی اشاره کرد بخشی از محصول نیز بصورت وارداتی وارد کشور می گردد. و همین طور که پفک هندی همانند هر نوع تنقلات نمکی دیگر از اشکال مختلفی تهیه و تولید شده است و نمونه های موجود از این پفک هندی در نوع خام و اماده سرخ شده به این ترتیب می باشند پفک هندی دوبعدی، سه بعدی، پفک هندی لوله ای، پنجره ای، نیزه ای، برشی و صدفی.

صورت های پرطرفدار از این پفک هندی ها مدل های پفک هندی لوله ای با سه بعدی و طرح دو بعدی می باشد که البته نوع پفک هندی پنجره ای نیز برای خود طرفدارن مخصوص به خود را دارا می باشد. و در نوع اماده می توان این پفک هندی را از طعم های کلاسیک، پیازجعفری، فلفلی، سرکه ای، باربیکیو، چیزبرگ، لیمویی، کچاپ، پنیری و دیگر طعم از اسانس های خوراکی تهیه کرد.

مرکز فروش پفک هندی لوله ای با انواع طعم

مرکز های فروش از این محصولات را بخش های متنوعی را می توان نام برد که مراکزی چون خشکبار فروشی ها یکی از عمده فروشان این محصولات از تنوع تولیدات هستند که جهت سفارشات خرید عمده اعم از پخش و یا فروش می توانید با این مرکز نیز در ارتباط باشید که عرضه ی کلیه ی محصولات از پفک هندی در نوع خام تا سرخ شده ی و طعم دار اماده ی عرضه در سراسر بازار کشور و توزیع در بازار های صادراتی می باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.