مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش پفک هندی کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پفک هندی چیست؟نمایندگی فروش اینترنتی عمده پفک کیلویی
پفک هندی کیلویی

پفک هندی کیلویی

پفک هندی در ابتدای ورود خود به خوبی توانست میان تنقلات دیگر جای خود را پیدا کند و طرفداران مختص خود را دارد. پفک های هندی بر عکس پفک و چیپس های دیگر بسته بندی مشخصی ندارد و به صورت کیلویی در پاکت های مخصوص فروخته می شوند. این پفک ها نسبت به پفک های نمکی نمک کمتری دارند و به دلیل استفاده نکردن از افزودنی ها نسبت به بقیه تنقلات سالم تر هستند.

پفک هندی کیلویی که از جمله تنقلات خوشمزه در بین تمام گروه های سنی بوده است عرضه ی تولیدات متنوع از این پفک های هندی در نوع فروش فله کیلویی و بسته بندی شده با قیمت مناسب در سرتاسر بازار کشور توسط این نمایندگی فروش اینترنتی توزیع و پخش می گردد.

پفک هندی چیست؟

پفک هندی از جمله تنقلات خوشمزه و پرطرفداری در بین کشورهای اسیای شرقی همچون پاکستان، هند و آسیای میانه چون ایران بوده است. این پفک هندی به این ترتیب تولید می شود که از ترکیب نشاسته ذرت، آب، نمک و روغن مایع تشکیل شده است که طی فرایندی تبدیل به پفک هندی موجود در بازار می گردد.

پفک هندی کیلویی

البته نوع پفک در بازار از انواع و اقسام گوناگونی تشکیل شده است که شامل طعم های مختلفی نیز بوده است و نمونه هایی از این پفک ها در اشکالی چون:

  1. پفک توپی
  2. پفک حلقه ای
  3. پفک چرخی
  4. پفک لوله ای
  5. پفک معمولی

و … که برندهای صاحب نام بسیاری از این پفک ها در بازار ایران را می توان نام برد و معرفی کرد. بنابراین نوع پفک ها و پفیلاهای موجود در بازار امروزی همراه با بسته بندی های مناسبی ارائه ی بازار می گردد اما این مدل از پفک های هندی در نوع فله و یا بسته بندی شده ی فاقد برند خاصی عرضه می شود و به دلیل سطح پایین نمک موجود در این پفک ها و استفاده نشدن افزودنی های خوارکی از طعم های مختلف سالم تر بوده اند.

اگر به دنبال خرید و فروش پفک هندی کیلویی با قیمتی مناسب هستید می توانید از طریق کارشناس های مجموعه صناع غذایی آراد با ما در ارتباط باشید و بهترین محصول را در اختیار خود و دوستانتان قرار دهید.

پفک هندی کیلویی

نمایندگی فروش اینترنتی عمده پفک کیلویی

عمده پفک های موجود در بازار همانطور که گفته شد برگرفته از برندهای بنام مختلفی بوده اند که هر یک به نوبه ی خود سهم بازار فروش متفاوتی را دربرگرفته اند من جلمه برندهای معروف از تولید کنندگان پفک در کشور می توان به برندهای اشاره کرد اعم از:

  • پفک چی توز
  • پفک چاکلز
  • پفک لوسی
  • پفک مزمز
  • پفک هریسا
  • پفک لینا

و … . هریک از این واحد های تولید کننده ی پفک در کشور علاوه بر عرضه ی محصولاتی از قبیل پفک در طعم های گوناگون شامل حال تولیداتی از اقسام دیگر اسنک ها نیز هستند من جلمه انواع چیپس با پفیلا باز در طعم های گوناگون همراه با مدل های متنوع از بسته بندی ها در سایز و وزن های گوناگون مانند:

  • اسنک با طعم پیاز جعفری
  • اسنک با طعم سرکه ای
  • اسنک با طعم کچاب
  • اسنک با طعم پنیری
  • اسنک با طعم قارچ
  • اسنک با طعم لیمویی
  • اسنک با طعم تنوری

و در حال حاضر در این بخش فروش عمده پفک هندی کیلویی با قیمت مناسب جهت توزیع، پخش و فروش عمده در سرتاسر بازار کشور عرضه می شود که از طریق راههای ارتباطی ارائه داده شده جهت ثبت سفارش خرید می توانید با ما در ارتباط باشید. مجموعه صنایع غذایی آراد مرکز فروش مستقیم پفک هندی کیلویی در خاورمیانه می باشد که محصول مرغوب و با کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

پفک هندی کیلویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.