مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پاپ کورن+ پفیلا با انواع طعم فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرفروش ترین طعم پاپ کورن فله در بازارپفیلا طعم دار فله ای + قیمت مناسب در بازار

پاپ کورن یا پفیلا طعم دار فله ای این بخش که همراه با انواع و اقسام طعم دهنده های خوراکی برای تمامی بازار های داخلی کشور عرضه می گردد در بسته بندی های فله ای ۳ کیلوگرمی با قیمت مناسب بصورت عمده عرضه می نماید.

پرفروش ترین طعم پاپ کورن فله در بازار

دانه ی ذرت یکی از گروه غلاتی بوده است که مصرف ان در جهان بالا بوده و در تهیه مواد غذایی مختلفی این دانه ی ذرت استفاده می شود من جمله ی تهیه و تولید انواع تنقلات تا مواد غذایی در نوع منجمد، کنسرو و …  می باشد. دانه ی ذرت از غلاتی بوده است که در خود املاح  و مواد معدنی مغزی دارد که مصرف ان برای هر فردی ضروری و مفید بوده است و می توان گفت در پخت و پز های روزانه شاهد مصرف ان هستیم، حتی در تهیه ی برخی از این تنقلاتی که روزانه مصرف می شود از ذرت استفاده شده است.

پس بخشی از مصرف دانه ی ذرت را مرتبط می کنیم با تولیدات انواع تنقلات نمکی که در صورت های مختلفی این محصول مورد مصرف قرار می گیرد، حال بلغور ذرت و یا آرد ذرت و یا خود دانه ی ذرت. خب به عنوان مثال یکی از تنقلات تولیدی از آرد ذرت و یا بلغور ذرت تهیه و تولید انواع اسنک ها مانند انواع پفک نمکی پنیری که از بلغور و آرد ذرت استفاده شده است. علاوه بر تولیدات نوع پفک نمکی می توان به تولیدات چیپس اشاره کرد که بسیار در بازار امروزی مورد استقبال قرار گرفته است و در اشکال مختلفی با برند های متفاوت در بازار توزیع گردیده است.

بعد از تولیدات این دو محصول از تنقلات با دانه ی ذرت یکی دیگر از محصولات تولیدی این گروه غلات دانه ی ذرت می توان به تولیدات پاپ کورن یا همان پفیلا معروف بازار اشاره کرد. این تولیدات پاپ کورن که از دانه های ذرت تهیه می شود می توان گفت هم بصورت سنتی و هم صنعتی در بازار امروزی توزیع می گردد که تهیه ی ان در هر خانه ای امکان پذیر می باشد. این پاپ کورن تولید شده مجموعه ای از انواع طعم دهنده ها از اسانس های خوراکی را شامل می باشد که اساس تولیدات برپایه ی تولیدات فله ای بوده که برخی از برند های تولید کننده ی این تنقلات حجیم شده بصورت بسته بندی با اوازن مختلف هم ارائه می دهند.

پاپ کورن به عنوان ی میان وعده ی مقوی معرفی کرد که برای تمامی گروه های سنی توصیه می شود و این دلیل بر دارا بودن املاح، مواد معدنی و ارزش غذایی بالایی که دارد مصرف ان برای هر فردی مفید بوده است. دسته بندی طعم های تولیدی از پاپ کورن های صنعتی در بازار امروزی عبارتنداز، که برخی از طعم های پرطرفدار بازار فروش اعم از:

  • پاپ کورن طعم دار فله ای کچاپ
  • پاپ کورن طعم دار فله ای پنیری
  • پاپ کورن طعم دار فله ای پیازجعفری
  • پاپ کورن طعم دار فله ای سرکه ای
  • پاپ کورن طعم دار فله ای ساده نمکی
  • پاپ کورن طعم دار فله ای شکلاتی
  • پاپ کورن طعم دار فله ای لیمویی

پفیلا طعم دار فله ای + قیمت مناسب در بازار

پاپ کورن تولید شده به دو شکل پاپ کورن پروانه ای و پاپ کورن توپی معروف هستند که این بستکی به نوع دانه ی ذرت دارد که در زمان پخت حالت پروانه ای و یا توپی را به خود شکل می دهد. براین اساس تا حدودی بر قیمت فروش ان تاثیر گذار بوده است و این بخش همراه با عرضه و فروش عمده و مستقیم تولیدات اعلا و درجه یک از پاپ کورن فله ای طعم دار در کیسه های ۳ کیلوگرمی با انواع طعم ها عرضه می نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.