مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش چیپس سیب زمینی خلالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارزش غذایی چیپس سیب زمینیفروشنده عمده چیپس سیب زمینی نمکی

چیپس سیب زمینی خلالی به عنوان یک محصول غذایی نیمه آماده کاربرد های زیادی را از آن خود می نماید و در واقع در رستوران ها، منازل و هتل ها برای تهیه غذا های سریع و فوری از انواع این نوع محصولات استفاده می شود. مرکز پخش چیپس سیب زمینی خلالی، ارائه کننده این نوع محصولات در طرح ها و مدل های متفاوت را در بسته بندی های مختلف می باشد که خریداران می‌ توانند بر اساس بودجه ای خود به تهیه این محصولات بپردازند.

مرکز پخش چیپس سیب زمینی خلالی

ارزش غذایی چیپس سیب زمینی

ارزش غذایی چیپس سیب زمینی ارزش غذایی چیپس سیب زمینی نمکی بسیار زیاد است و آن را به عنوان یکی از پر مصرف ترین غذاهای خوشمزه در بین خانواده‌ های ایرانی تبدیل کرده است. ارزش غذایی بالای چیپس سیب زمینی مدیون وجود ریزمغذی‌ ها و درشت مغذی های این محصول است که در واقع برای سلامتی بدن انسان خواص و فواید زیادی را به ارمغان می‌ آورد.

چیپس سیب زمینی دارای ویتامین‌ های گروه ث است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن یک گزینه ایده‌آل به شمار می رود. از دیگر مواد معدنی موجود در ارزش غذایی چیپس سیب زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلسیم در این محصول غذایی به میزان بسیار زیاد وجود دارد که اصلی ترین ماده معدنی برای افزایش تقویت استخوان ها و تقویت لثه در بین افرادی می باشد.
  • در چیپس سیب زمینی منیزیم بسیار زیادی گنجانده شده است که این ماده معدنی برای افزایش هوش و ذکاوت کودکان ضروری است.
  • در چیپس سیب زمینی آهن بسیار زیادی نیز وجود دارد که برای از بین بردن بیماری‌ های کم خونی گزینه مناسبی به شمار می‌ رود و مصرف آن در بین خانم های باردار بیشتر توصیه می گردد.
  • پتاسیم موجود در چیپس سیب زمینی اصلی ترین ماده معدنی تاثیرگذار در تقویت و سلامت سیستم قلب و عروق است.

فروشنده عمده چیپس سیب زمینی نمکی

فروشنده عمده چیپس سیب زمینی نمکی چیپس سیب زمینی عمده در حال حاضر در بسته بندی های متفاوت توسط برند های مختلفی به بازار ارائه می گردد و از این محصول برای تهیه غذا های آماده و فوری در رستورانها، سالن‌های تهیه غذا، هتل ها و منازل استفاده های زیادی می شود.

ارزش غذایی سیب زمینی در کنار ارزش تجاری بالای این نوع محصولات، فروشنده ها و عرضه کنندگان زیادی را وسوسه به معرفی این محصولات در حجم ها و تعداد بسیار زیادی می نماید. فروشنده بهترین چیپس سیب زمینی نمکی برای عرضه عمده این کالا ها از بسته بندی های بزرگتر استفاده می نماید که در واقع خرید آنها برای افرادی که نیاز مبرم به این محصولات غذایی دارند، از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.