مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی پخش چیپس جعفری

آنچه در این مقاله می خوانید...

آیا می دانید مخترع تولید چیپس چه کسی است؟فروش تکی چیپس جعفری تازه

چیپس در انواع طعم ها مزه های مختلف طرفداران بسیار زیادی دارد به همین دلیل پخش چیپس به دست مشتریان امری مهم و ضروری است که ما همه در تلاشیم بهترین ها را در اختیار شما عزیزان گرامی قرار دهیم. به همین منظور چیپس جعفری که یکی از پر طرفدارترین طعم های چیپس است را برای شما عزیزان آماده ارسال کرده اسم تا در کمترین زمان به دستتان برسد و چیپس ها تازه و با کیفیت باشند.نمایندگی پخش چیپس جعفری

آیا می دانید مخترع تولید چیپس چه کسی است؟

آیا می دانید مخترع تولید چیپس چه کسی است؟ بدون شک اولین کسی که چیپس را درست کرد نمی دانست روزی با این خوراکی بی نظیر دل میلیارد ها آدم را بدست می آورد و پر طرفدار ترین خوراکی محسوب می شود که همه برایش سر و دست می شکنند. به نظر ما که اختراع این خوراکی خوشمزه یکی از بهترین اختراع ها بوده و کمک بزرگی به جامع بشریت و شکم های مبارکشان بوده است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اختراع این خوراکی خوشمزه و بی نظیر یه دست چه کسی بوده است و چه کسی توانسته دل میلیارد ها آدم را بدست آورد این فرد طبق برخی از داستان ها کسی نیست جز جرج کرام .

در سال 1853 جورج که در رستوران خود مشغول به کار بود یک روز یکی از مشتری ها سیب زمینی های سرخ شده غذا را به بهانه ضخیم بودن سیب ها پس می فرستاد.جورج که ازاین اتفاق تا خشنود و ناراضی بود و حسابی عصبی شده بود سریعا سیب زمینی های بسیار نازک را با نمک فراوان در. روغن سرخ می کند و این سیب زمینی ها بر خلاف تصور جورج بسیار خوشمزه و مورد پسند واقع شده بود که از آن پس ذمردک برای خوردن سیب های نازک سرخ شده بسیار مشتاق شدند و پس از سالیان هم چنان یکی ازخوراکی های خوشمزه هم است.

فروش تکی چیپس جعفری تازه

فروش تکی چیپس جعفری تازه فروش تکی چیپس وهم چنین فروش عمده آن در برترین نمایندگی پخش چیپس انجام می شود. فروش مستقیم و بدون واسطه چیپس ها در انواع طعم ها باعث می شود که چیپس های تازه و با کیفیت به دست مصرف کننده برسد تا علاوه بر حفظ سلامت افراد باعث شود مصرف کننده چیپس تازه مصرف کند و طعم ویژه و عالی یک چیپس تازه و لذیذ را تجربه کند.

شما عزیزان گرامی برای خرید چیپس با طعم های مختلف می توانید به سایت ما مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش خرید کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر به دستتان می رسد.و می توانید از طعم بی نظیر چیپس های تازه و خوشمزه ما لذت ببرید و تجربه بی نظیر و بی سابقه ای را برای خود رقم بزنید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.