مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کیلویی پاپ کورن طعم دار+پروانه ای/توپی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ایا تولیدات پاپ کورن/پفیلا در انواع مدل ها بوده است؟دسته بندی از طعم تنقلات حجیم شده چند نمونه اند؟فروش انواع پاپ کورن توپی/پروانه ای کیلویی+قیمت مناسب

قیمت کیلویی پاپ کورن و یا همان پفیلای معروف بازار خرید فروش کشور که در مدل های تولید شده ی پاپ کورن پروانه ای و یا پاپ کورن توپی عرضه شده است متغیر می باشد در طعم های مختلف بصورت فله ای ۳ کیلوگرمی توزیع و پخش می گردد.

ایا تولیدات پاپ کورن/پفیلا در انواع مدل ها بوده است؟

دسته بندی از گروها تولید کننده ی تنقلات در کشور می توان به چندین و چند بخش از محصولات اشاره کرد که هر کدام در نوع تنقلات شیرین، شور و نمکی و … هستند و این بخش از فروش در ارتباط با تولیدات تنقلات حجیم شده ی طعم های شور و نمکی می باشد. پس در دنیایی از تولیدات متنوع این گونه محصولات می توان انها را نام برد و معرفی کرد که هر کدام برگرفته از دانه های غلات و یا تولید شده از نوع بلغور و … ترکیبی از خوشمزه ترین تنقلات را به بازار عرضه نموده اند.

دسته بندی از این گروه تنقلات را می توان گروه هایی از تولیدات انواع چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت، انواع اسنک ها، انواع پفک ها، انواع پفک هندی، انواع اسنک های شکلاتی، انواع پاپ کورن ها، انواع گندمک های شیرین و شور و … نام برد و می توان گفت هر فردی این گروه محصولات را برای چندین و چند بار استفاده نموده پس می دانیم که با دسته های مختلفی از طعم دهنده های خوشمزه نیز برخوردار هستند.

یکی از این تولیدات در نظر گرفته شده ی این بخش برای فروش مربوط به تولیدات پاپ کورن یا همان پفیلای معروف بازار بوده است. تولیدات این محصول که برگرفته از دانه ی ذرت بوده است و می دانیم که یکی از مقوی ترین دانه ها با خواص بی شماری می باشد و یکی از مقوی ترین تنقلات و میان وعده ها برای کودکان تا بزرگسالان می باشد بصورت تولیدات صنتعی تا سنتی در بازار به چشم می خورد که برخی نیز در منزل ان را تهیه می نمایند. این محصول همچون دیگر تنقلات در دسته های متنوعی از طعم و مزه ها تقسیم بندی شده اند و از جمله طعم های پرفروش و معروف پاپ کورن پنیری، کچاپ، سرکه ای، لیمویی و … می توان نام برد.

دسته بندی از طعم تنقلات حجیم شده چند نمونه اند؟

خب و اما دسته بندی از طعم های تولیدی تنقلات حجیم شده، همانطور که گفته شده در دسته طعم های خوشمزه و متفاوتی از طعم اسانس های خوراکی برگرفته اند و این تنوع در طعم و مزه ها را می توان برمبنای وجود ذائقه با سلیقه های مختلف افراد در جامعه دید و نام برد که با ارائه به واحد های تولیدی دست به اقدام برای تهیه با طعم های گوناگون می کنند مانند طعم های کچاپ، پنیری، باربییکیو، پنیر فرانسوی، چیزبرگر، ذرت مکزیکی، فلفلی، سرکه ای، پیازجعفری، ماست موسیر، ماست خیار، مخصوص، پیتزایی، مرغ و … .

فروش انواع پاپ کورن توپی/پروانه ای کیلویی+قیمت مناسب

فروش کلیه ی تنقلات حجیم شده ی این مجموعه که در نوع تولیدات فله ای به بازار فروش در سراسر کشور عرضه می گردد برگرفته از تمامی انواع تنقلات نام برده در طعم های مختلف بوده است که می توانید برای تهیه و خرید این انواع پاپ کورن ها که در مدل های پاپ کورن پروانه ای با پاپ کورن توپی تهیه شده اند در بسته بندی ۳ کیلوگرمی فله ای با قیمت های مناسب از بهترین طعم و مزه ها خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.