مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع پفک نمکی لوبیایی+توپی بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تنقلات حجیم شده صادراتی تولید ایرانمدل های تولید و صادراتی پفک نمکیمرکز فروش صادراتی انواع پفک+چیپس، اسنک

صادرات خوراکی های خوشمزه در کشور را می توان دسته بندی های متنوعی از تولیدات متفاوت نام برد که در این بخش صادرات انواع پفک نمکی لوبیایی و توپی در نوع بسته بندی شده و فله ای جهت عرضه در بازار های جهانی با قیمت های مناسب ارائه می گردد.

انواع تنقلات حجیم شده صادراتی تولید ایران

همانطور که گفته شد در ایران تولیدات از مواد غذایی را می توان به دسته های متنوع و گوناگونی تقسیم بندی کرد که بخشی از این تولیدات اختصاص دارند به خوراکی هایی از نوع تنقلات که می توان گفت به نوبه ی خود و براساس طعم و مزه ی ویژه و خاصی که دارند بسیار در بازار های دنیا پرطرفدار و پرفروش هستند. این گروه های تولیدی از تنقلات حجیم شده در کشور در انواع و اقسام گوناگونی بوده اند و می دانیم که وجود هر کدام برای خود طرفداران خاص خود را نیز دارد. دسته بندی از این گروه های تولیدی تنقلات حجیم شده را می توان این موارد نام برد که اعم از:

  • انواع پفک نمکی(لوبیایی+توپی_حلقه ای+لوله ای+چرخی و … )
  • انواع پفک هندی ( لوله ای_سه بعدی_ دوبعدی+ قیفی)
  • انواع اسنک طعم دار( فینگرز+رینگی+المپیکی+شکلاتی و … )
  • انواع چیپس سیب زمینی (ورقه ای+خلالی )
  • انواع چیپس ذرت (بلیت+قیفی)
  • و … .

تمامی این انواع تنقلات نام برده برای خود دنیای از انواع طعم و مزه ها را تشکیل داده است که براساس ذائقه با سلیقه های مختلف افراد تهیه شده اند، بنابراین براساس کیفیت و طعم های خوشمزه ای که دارا هستند وجود عمده تولیدات انها علاوه بر عرضه در بازار های داخلی در بازار های جهانی نیز توزیع می گردد. این انواع تنقلات حجیم شده ی معرفی شده در بخش قبل همگی علاوه بر اینکه در سراسر بازار های کشور توزیع می گردند یکی از عمده درخواست های بازار صادراتی در بین تولیدات نوع خوراکی های کشور بوده که هر ساله در فصل های مختلف سال تولید و صادر می گردد. صادرات این گروه های متعدد از انواع تنقلات حجیم شده هم در مدل های فله ای و هم نوع بسته بندی شده ارائه می گردد.

مدل های تولید و صادراتی پفک نمکی

یکی از این گروه های تولیدی این تنقلات حجیم شده مربوط به تولیدات پفک نمکی بوده و این پفک نمکی یکی از نمونه تنقلات حجیم شده ی قدیمی بوده که تا به امروز توانسته است بازار فروش فوق العاده ای را در بین دیگر تنقلات داشته باشد که نمونه ی قدیمی این محصول به نام پفک نمکی مینو شناخته می شود که امروزه با برند های متعدد و متفاوت تولید کننده ی بسیاری در بازار عرضه می شوند. مدل های تولیدی از این پفک نمکی که از طعم پنیری کچاپ به طور میکس شده تهیه شده است از نظر نوع اشکال اعمال شده بر این محصول منجر به تنوع گردیده است و شامل حال مدل هایی می شود که در بخش قبل ارائه شده است. البته تنوعی که در تولیدات این پفک نمکی امروزه می توان دید که در بازار عرضه شده است تفکیک طعم پفک نمکی می باشد که در طعم پفک نمکی پنیری با پفک نمکی کچاپ تولید شده اند هم در نوع مدل پفک نمکی لوبیایی.

مرکز فروش صادراتی انواع پفک+چیپس، اسنک

براساس وجود مرکز های تولید کننده در بخش های متعدد از کشور، که تولید کننده ی این انواع تنقلات حجیم شده اعم از پفک نمکی در کشور هستند، این بخش نیز یکی از مرکز های فروش صادراتی و فروش داخلی بصورت عمده در سراسر بازار های جهانی می باشد که برای تهیه و خرید عمده انواع پفک نمکی صادراتی می توانید هر انچه از تولیدات نام برده را با قیمت های مناسب برای بازار صادرات خود تهیه نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.