مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید چیپس سیب زمینی کنگره ای+رژیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های تولیدی از چیپس ها در بازار ایراننمونه متنوع ترین طعم های تولید شده در بین چیپس چیست؟خرید چیپس سیب زمینی فله ای  کنگره ای+رژیمی قیمت خوب

قیمت خرید چیپس که بستگی به نوع تولیدات ارائه شده در بازار دارد، در این بخش از فروش تولیدات نوع چیپس سیب زمینی پیشنهاد این بخش از فروش می باشد که برای خرید با قیمت خود از تولیدات فله ای با ما همراه باشید از نوع تولیدات چیپس سیب زمینی کنگره ای و رژیمی با ساده.

انواع مدل های تولیدی از چیپس ها در بازار ایران

از انواع مدل های تولیدی تنقلات حجیم شده می توان به گروه های متنوعی از تولیدات اشاره کرد که وجود هر یک همراه با گروه های مختلفی از غلات در نوع فراوری شده و حجیم شده تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف شده است. یکی از این گروه های تولیدی مربوط به تولیدات چیپس بوده است و می دانیم که تولیدات این محصول به کشور های جهانی دیگری برمی گردد که با گذشت زمان تولیدات این محصول به کشور ما نیز ورود پیدا کرد.

و اما تولیدات از این چیپس ها در کشور ما که صورت هایی از تولیدات چیپس های سیب زمینی با چیپس های ذرت را شامل می شود دیگر نمونه های تولیدی معروف به چیپس میوه ای، چیپس میگو، چیپس شکلاتی بوده اند که وجود هر یک در نمونه ای از محصولات به چیپس تبدیل و قابل مصرف شده اند. و اما تولیدات مربوط به چیپس در بازار ایران.

اینکه موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات نوع چیپس سیب زمینی بوده است می توان گفت مدل هایی که از تولیدات این محصول در بازار موجود می باشد نوع برش های چیپس ورقه ای با برش های چیپس خلالی بوده اند که هر کدام صورت هایی از فروش و مصرف را دارا بوده اند در کنار ان نمونه های دیگر معرفی شده به چیپس های کنگره ای با چیپس های رژیمی که از نوع چیپس های ورقه ای متفاوت تر هستند. چیپس کنگره ای بصورت ورقه ای برش داده شده ولی همراه با شیار هایی و ضخیم تر می باشند که نمونه های چیپس رژیمی نیز به همین ترتیب از نوع برش های ضخیم تری همراه بوده است.

نمونه متنوع ترین طعم های تولید شده در بین چیپس چیست؟

و اما تولیدات هر یک از گروه های تولیدی تنقلات حجیم شده در نوع خود همراه با طعم و مزه هایی هستند که طعم های تولید شده و ارائه گردیده ی این چیپس ها در طعم های متنوع از اسانس های خوراکی بوده اند که لیست طعم های متنوع از تولیدات را می توان طعم های باربیکیو، سبزیجات، ماست خیار، ماست موسیر، مرغ سوخاری، پیتزایی و دیگر طعم های رایج چون فلفلی، کچاپ، پنیری، لیمویی و … هستند.

خرید چیپس سیب زمینی فله ای  کنگره ای+رژیمی قیمت خوب

قیمت خوب و مناسب برای خرید عمده ی انواع چیپس های سیب زمینی در این بخش مناسب تمامی بخش های متعدد از بازار فروش می باشد که می توانید برای تهیه و خرید هر یک از مدل های چیپس سیب زمینی ساده، کنگره ای و رژیمی که از نوع فله ای به وزن های ۵ الی ۳ و ۱٫۵ کیلوگرمی پر شده اند خریداری نماید. تفاوت در وزن های بسته بندی بستگی به نوع محصول ارائه شده دارد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.