مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پفک نمکی پنیری کچاپ فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل ساخت و تولید پفک چگونه ست؟مدل های فرم دهی و تولید شده ی پفک در بازارفروش انواع پفک نمکی پنیری کچاپ فله ای

قیمت پفک نمکی فله ای که در مدل های متفاوت از فرم دهی ها تشکیل و تولید شده اند، به نوعی با نرخ قیمت های یکسانی به فروش می رسند که برای تهیه ی تولیدات فله ای از این محصول با قیمت فروش مناسب در بازار ایران با ما در ارتباط باشید.

مراحل ساخت و تولید پفک چگونه ست؟

هر محصولی برای تولید برای خود مراحلی را باید پی نماید تا به ان محصول نهایی دست یافت، پس در درجه ی نخست تولیدات هر محصولی با یکسری مواد اولیه ی برای تولید همراه می باشد که با مرحله به مرحله افزودن این مواد اولیه و فراوری ان محصول به نتیجه ی نهایی از تولیدات ان می رسیم. حال در بین گروه های مختلف از تولیدات موضوع این مجموعه در ارتباط با تولید و عرضه ی گروه های متنوع از تولیدات تنقلات حجیم شده می باشد که یکی از نمونه های تولید شده و قدیمی و معروف بازار فروش تولیدات پفک نمکی می باشد.

این پفک نمکی که یکی از تنقلات قدیمی سال های دور تا به امروز بوده است می توان گفت از گذشته تا به امروز دست خوش تغییراتی از نظر طعم و مزه نبوده و از لحاظ فرم دهی در اشکال مختلف این محصول تهیه تولید و عرضه می گردد. و اما مراحل تولید از تولیدات پفک نمکی می توان اینطور گفت که محصولی بوده که از آرد ذرت با بلغور ذرت برای تولید ان استفاده می شود که با فراوری محصول ان مایه ی اولیه از پفک به دست می اید که پایان کار با فرم دهی ان در اشکالی چون حلقه ای، توپی، لوبیایی، لوله ای و چرخی فرم دهی می شود.

باز پایان کار فرم دهی ان را در محلول نارنجی رنگ که ترکیبی از اسانس های پنیری کچاپ نمکی پفک بوده است غوطه ور شده و با پخت و پایان کار ان را در بسته بندی های مدرن امروزی روانه ی بازار مصرف می کنند. البته تولیدات پفک در ایران تنها به نوع پفک نمکی اختصاص داده نمی شود و می توان به دیگر مدل های پفک چون پفک هندی هم اشاره کرد که باز شیوه ی پخت و اماده سازی ان به نحوی دیگر می باشد.

مدل های فرم دهی و تولید شده ی پفک در بازار

از مدل های تولید شده ی پفک در بازار می توان به همان نمونه های اشاره شده در بخش قبل پرداخت که در چند مدل تهیه و تولید شده اند البته با برند های متعدد تولید کننده که وجود برخی از برند ها در بازار ایران به خوبی شناخته شده و معروف هستند به نحوی که در بازار های جهانی تولیدات این مورد درخواست و خریداری و صادر می گردد. هر یک از مدل های فرم دهی شده ی پفک نمکی با وجود اینکه در نوع بسته بندی با اوازن مختلف از ۳۰ الی ۱۵۰ گرمی و بالاتر را تشکیل می دهد امروزه تولیدات فله ای این محصول نیز با استقبال بازار فروش فوق العاده بالایی هم همراه می باشد.

فروش انواع پفک نمکی پنیری کچاپ فله ای

فروش انواع پفک نمکی پنیری کچاپ این مجموعه که در حال عرضه به سراسر بازار کشور بوده است، در نوع تولیدات فله ای با کیسه هایی به وزن های ۵ کیلوگرم در انواع فرم دهی های معرفی شده می باشد که برای تهیه و خرید عمده ی هر یک از تولیدات نام برده می توانید با ما در این بخش در ارتباط باشید، جهت عرضه در تمامی بخش های مختلف از فروشگاه ها تا نمایشگاه های فصلی در بخش های مختلف از کشور نیز امکان پذیر بوده است.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.