مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید چیپس خلالی و خلال سیب زمینی منجمد

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات خلال سیب زمینی منجمد و چیپس خلالینوع تولیدات عرضه ی بازار خلال سیب زمینی منجمدتولیدات نوع چیپس سیب زمینی چگونه ست؟مرکز خرید انواع چیپس خلالی و خلال سیب زمینی نیمه اماده منجمد

چیپس خلالی و خلال سیب زمینی نیمه اماده ی منجمد از جمله محصولات پرطرفدار بازار خرید فروش می باشد که در این بخش از نمونه های متفاوت تولیدی با قیمت خرید مناسب جهت عرضه در بازار داخلی با صادرات ارائه می گردد.

معرفی تولیدات خلال سیب زمینی منجمد و چیپس خلالی

قیمت خرید مواد غذایی از گروه تولیدات متفاوت همراه با قیمت فروش های متغیری هم در بازار بوده اند که البته براساس نوع درجه ی کیفیت نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید فروش محصولات در بازار نیز می گردد. در این بخش موضوع مرتبط با گروه تولیدات از محصولات منجمد تا گروه تولیدی از تنقلات نمکی می باشد که چیپس سیب زمینی یکی از ان محصولات تولیدی بشمار می رود.

می توان گفت مواد اولیه ی مصرفی که در تولید این دو گروه مواد غذایی مورد نیاز بوده است خود محصول سیب زمینی بوده است، پس سیب زمینی هم در مدل های مختلفی کشت می شود و همین امر منجر به تولیدات این دو محصول با قیمت های متفاوت همراه با درجه های کیفی بالا و پایین می شود. تولیدات ارائه شده از این دو محصول به این ترتیب بوده که خلال سیب زمینی منجمد بصورت نیمه آماده، سرخ شده پایان کار بصورت منجمد در بسته بندی های مدنظر گرفته شده پر می شود و نوع خلال چیپس هم بصورت سرخ شده ی اماده با طعم دهنده های متفاوت بسته بندی شده اند.

نوع تولیدات عرضه ی بازار خلال سیب زمینی منجمد

انچه از تولیدات سیب زمینی نیمه اماده ی منجمد به بازار عرضه شده است می توان اینطور معرفی کرد که همراه با برش های مختلف از نوع کلاسیک، مکعبی تا زیگزاگی را دارا بوده که هر یک از این مدل های برشی برای خود سایز های متفاوتی هم دارند همچون سایز ۱۰*۱۰، ۹*۹ و یا ۷*۷ و … ، تمامی این انواع برش ها برای پخت و پز های متفاوتی که نیاز به محصول سیب زمینی بوده است تهیه می گردد و اساس و یا پایه ی سفارشات خرید تولیدات خلال سیب زمینی نیمه اماده منجمد برش ۱۰*۱۰ بوده است. نوع بسته بندی ارائه شده برای این محصول براساس انچه بازار خرید تقاضا داده است در نوع بسته بندی های با اوازن مختلف از کوچک تا بزرگ چون وزن های ۷۵۰ گرمی، ۹۰۰ گرمی با بسته بندی دو و نیم کیلویی و نوع تولیدات فله ای بوده است.

تولیدات نوع چیپس سیب زمینی چگونه ست؟

و اما تولیدات مربوط به چیپس سیب زمینی، یکی از گروه تنقلات خوشمزه و پرطرفداری بوده است که مجموعه ای از انواع و اقسام گوناگون طعم اسانس های خوراکی را دارا بوده و در مدل های مختلف بسته بندی با برند های متعدد تولید کننده روانه ی بازار مصرف شده و هر فردی را به سمت خود جذب نموده است. این چیپس سیب زمینی به دو صورت چیپس خلالی و چیپس ورقه ای در بازار توزیع گردیده است، همراه با تولیدات فله ای که امروزه بسیار دارای متقاضی خرید می باشد.

مرکز خرید انواع چیپس خلالی و خلال سیب زمینی نیمه اماده منجمد

بنابر وجود مرکز های تولید متعدد در سطح کشور که با برند های مختلف تولید کننده ان را معرفی نموده اند، این بخش یکی از مرکز های عرضه کننده ی عمده تولیدات از این دسته محصولات برای بازار های داخلی با صادرات بوده است اعم از خلال سیب زمینی نیمه اماده منجمد همراه با چیپس سیب زمینی که در مدل های متفاوت براساس نوع بازار خرید همراه با پیشنهاداتی از تولیدات و قیمت های فروش مناسب می باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.