مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش چی پف مغزدار شکلاتی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع اسنک های حجیم شده ی طعم دارنوع تولیدات اسنک های شکلاتی+چی پف مغزدارفروش عمده چی پف مغزدار+اسنک شکلاتی فله

از انواع اسنک های حجیم شده در بازار که می توان به اقسام گوناگون اشاره کرد فروش این بخش را معرفی می کنیم از تولیدات چی پف مغزدار شکلاتی که معروف به اسنک بالشتی شکلاتی و در این بخش از مرکز فروش با قیمت عمده فروشی عمده عرضه می گردد.

انواع اسنک های حجیم شده ی طعم دار

تنقلات حجیم شده در انواع و اقسام گوناگون از غلات تهیه و تولید شده اند شامل انواع طعم ها در اشکال مختلفی نیز بوده اند که وجود هر یک به نوبه ی خود در تمامی بازار های کشور پرطرفدار و پرفروش بوده اند به گونه ای که بخشی از تولیدات این انواع تنقلات از اسنک ها نیز مورد درخواست و خرید بازار های کشور های مختلف جهانی نیز بوده اند. از اسامی مختلفی که می توان در بین تولیدات اسنک ها دید و نام برد اعم از اسنک بوشار، اسنک رینگی، اسنک المپیکی، اسنک فینگرز، اسنک بادام زمینی روکشدار، اسنک شکلاتی و … .

تمامی این انواع اسنک های نام برده همانطور که گفته شد از اشکال مختلف و طعم های گوناگون تشکیل شده است که عمده طعم های معروف و پرفروش را طعم های کچاپ، پنیری و پیاز جعفری تشکیل داده اند که دیگر طعم های معروف و پرطرفدار دیگر اعم از طعم های باربیکیو، خلیجی، استیکی، ماسالا و … هستند. وجود این تنوع بالا در طعم های تولیدی از اسنک ها بنابر وجود انواع سلیقه ها با ذائقه های مختلف افراد بوده است، پس هر واحد تولید کننده ای نیز برای تامین نیاز هر بخشی از بازار فروش تنوع در کار تولیدات خود را بالا برده است.

و این انواع تولیدات از اسنک ها با اینکه توسط برخی از واحد های تولید کننده در نوع بسته بندی شده با اوازن مختلف ارائه می دهند، ولی در بازار فروش امروزی تقاضا برمبنای تهیه و خرید تولیدات نوع فله ای از این محصولات بوده است که در وزن های متفاوت از کیسه هایی چون ۲ کیلوگرمی تا ۳ و ۴ کیلویی با ۵ کیلوگرمی را تشکیل داده اند.

نوع تولیدات اسنک های شکلاتی+چی پف مغزدار

و اما نمونه ی مدنظر قرار گرفته شده از تولیدات اسنک ها در این بخش مربوط به تولیدات اسنک شکلاتی بوده است. برای معرفی این محصول از تولیدات اسنک ها، می توان گفت که معروف به اسنک بالشتی نیز بوده است که دارای مغزی شکلاتی از طعم های عسلی، کاکائویی، توت فرنگی، موز و پرتقالی بوده است که علاوه بر نوع برش های بالشتی در نوع توپی و سکه ای نیز عرضه شده اند که البته مدل دیگر را در نوع اسنک های ویفری می توان دید که معروف ترین های این اسنک های شکلاتی مربوط به همان مدل اسنک های بالشتی بوده است.

فروش عمده چی پف مغزدار+اسنک شکلاتی فله

در این بخش از فروش عمده انواع تنقلات حجیم شده، این فروش اسنک ها چون اسنک های شکلاتی و دیگر اسنک های معرفی شده همگی در نوع تولیدات فله ای روانه ی بازار مصرف می گردد که جهت سفارشات و خرید عمده ی انواع و اقسام گوناگون از این اسنک های شکلاتی فله ای می توانید با این بخش در ارتباط باشید. البته تولیدات از اسنک های شکلاتی بالشتی با اینکه در سراسر بازار های کشور پرطرفدار بوده است این تقاضا برای بازار های صادرانی نیز صدق می کند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.