مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی چیپس فله ای به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه های صادراتی چیپس فله ای طعم دارفروش آنلاین چیپس صادراتی فله ای عمده
چیپس صادراتی فله

چیپس پیازجعفری

چیپس صادراتی که از نوع تولیدات جیپس های برگه ای سیب زمینی با نوع چیپس های ذرت بوده اند در این بخش بصورت فله ای برای صادرات به کشور عراق و سایر کشورهای جهانی در نوع طعم دار و ساده با قیمت های مناسب عرضه و به فروش می رسد.

نمونه های صادراتی چیپس فله ای طعم دار

چیپس پیازجعفری

خب چیپس جزء تنقلات حجیم شده ای بوده است که از نوع محصول سیب زمینی تهیه و تولید می شود که با برش های ورقه ای شکل و یا برش های خلالی شکل به بازارهای مصرف کننده عرضه شده اند. در مجموع می توان گفت محصولی بوده است که به نوبه ی خود طرفداران بی شماری را دارا بوده و شامل برندهای تولید کننده ی متعدد از طعم های گوناگون را دارا هستند که براساس نوع ذائقه با سلیقه های مختلف افراد تهیه و تولید شده اند. نوع دیگری که از چیپس ها می توان تهیه کرد مدل چیپس ذرت بوده که از بلغور ذرت همراه با طعم دهنده هایی چون طعم های چیپس سیب زمینی در مدل اشکال هندسی چون مخروطی شکل ارائه گشته است، این محصول از چیپس ذرت نیز طرفداران مخصوص به خود را دارا بوده است.

چیپس صادراتی فله

اما نوع عرضه ی صورت گرفته از بسته بندی های این چیپس ها در بازار که می توان در مدل چیپس فله ای و چیپس های بسته بندی پاکتی و … دید، و این امر باز برمی گردد به نوع سلیقه های شرکت های تولید کننده که چه مدلی از بسته بندی با وزن های مختلف را مدنظر قرار داده اند، به عنوان مثال یکی از وزن های رایج در بازار صادرات چیپس، چیپس بسته بندی ۳۰ الی ۶۰ گرمی بوده است و نوع تولیدات چیپس فله ای نیز پرفروش ترین ها بشمار می رود. نوع چیپس های فله ای به این ترتیب هستند که در کیسه های ۵ کیلویی بسته بندی می شوند و برای جلوگیری از خرد و شکشتی داخل کارتن ها پلمپ می شوند. و اما طعم های ارائه شده از نوع چیپس های فله ای معروف ترین طعم ها و پرفروش ترین انها طعم چیپس های لیمویی، سرکه ای، نمکی و فلفلی بوده است و سایر طعم های دیگر اعم از:
  1. چیپس فله ای طعم دار پیاز جعفری
  2. چیپس فله ای طعم دار ماست و موسیر
  3. چیپس فله ای طعم دار پیتزایی
  4. چیپس فله ای طعم دار فلفلی
  5. و … .

فروش آنلاین چیپس صادراتی فله ای عمده

پس برای سفارشات خرید چیپس صادراتی فله ای همراه با انواع و اقسام  گوناگون طعم های معرفی شده با کیفیت اعلا، می توانید در این بخش با ارائه و ثبت سفارشات خود بهترین های تولید شده از انواع تنقلات حجیم شده اعم از چیپس، پفک، پاپ کورن، شیرین گندومک، کرانچی و … را خریداری نماید، البته همراه با قیمت های مناسب.

چیپس 30 گرمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.