مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع غلات صبحانه میوه ای/شکلاتی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع غلات صبحانه موجود در بازارطعم های تولیدی از تنقلات حجیم شده ی شیرینتوزیع عمده انواع غلات صبحانه+میوه ای/شکلاتی+ فله ای

قیمت انواع غلات صبحانه که براساس نوع فرم دهی که به محصول داده شده و یا طعم های تولیدی متغیر بوده اند در تولیدات طعم های میوه ای تا شکلاتی می توانید در این بخش بصورت فله ای خریداری نماید.

لیست تولیدات انواع غلات صبحانه موجود در بازار

دسته بندی و معرفی از لیست تولیدات انواع تنقلات حجیم شده ی تولید در کشور را می توان با انواع گوناگونی دید و معرفی کرد که در دسته های مختلفی تهیه شده اند البته در نوع تنقلات حجیم شده ی شیرین با شور و نمکی. وجود این دو گروه تولیدی از تنقلات حجیم شده را می توان با اسامی متفاوتی هم نام برد که موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات تنقلات حجیم شده ی شیرین می باشد و این گروه تولیدی از این محصولات عبارتنداز:

  • گندمک شیرین
  • اسنک بالشتی طعم دار
  • چی پف طعم دار شکلاتی
  • چوکواستیک طعم دار
  • غلات صبحانه حلقه ای، کوکی طعم دار

تمامی این انواع تولیدات از اسنک های طعم دار شیرین برگرفته از طعم های میوه ای تا طعم اسانس هایی چون وانیلی و یا کاکائویی هستند و همچنین بنابر استفاده از غلاتی چون گندم به نوعی مصرف ان برای کودکان به عنوان میان وعده بسیار مقوی و خوشمزه بوده است که براساس وجود شرکت های تولید کننده در کشور می توان این گروه های تولیدی را نیز باز با اسامی متفاوت تری نیز دید.

کلیه ی تولیدات از این غلات و اسنک های طعم دار صبحانه در درجه ی نخست در نوع بسته بندی های پاکتی و سلفونی در وزن های پایینی بودند که واحد های تولیدی بنابر درخواست های دریافتی از بازار های فروش در جهت تهیه و عرضه ی تولیدات فله ای ان را در نوع فله ای و در وزن هایی چون ۳ کیلوگرمی، ۵ کیلوگرمی با مدل های سطلی در وزن های ۲۵۰ گرمی نیز ارائه داده اند.

طعم های تولیدی از تنقلات حجیم شده ی شیرین

و اما یکی از ویژگی های تولیدات این تنقلات حجیم شده که منجر به تنوع در کار تولیدات این محصولات گردیده است مربوط به طعم این محصولات می باشد و این انواع طعم های تولیدی از تنقلات حجیم شده در نوع شور و نمکی شامل طعم هایی از اسانس های خوراکی چون کچاپ، پنیری، پیازجعفری، باربیکیو و .. هستند که طعم های تولیدی از غلات صبحانه و اسنک ها طعم هایی از طعم های میوه ای چون توت فرنگی، پرتفالی، موز، نارگیل و طعم های وانیلی و کاکائویی نیز از طعم های شیرین این محصولات هستند.

توزیع عمده انواع غلات صبحانه+میوه ای/شکلاتی+ فله ای

این بخش و مرکز فروش اینترنتی یکی از مجموعه واحد های فروش و توزیع عمده کلیه ی تولیدات از تنقلات حجیم شده می باشد که می توانید برای خریدی اسان در کمترین زمان و به طور مستقیم از بخش تولیدی با قیمت های مناسب و تولیدات به روز و درجه یک با ما در این بخش همراه بوده و از محصولات متنوع غلات های صبحانه در مدل های حلقه ای و کوکی با اسنک های بالشتی از طعم های متنوع معرفی شده بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.