مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش بادام زمینی روکشدار+اسنک روکشدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع اسنک های روکشدار توزیع در بازارانواع طعم تولیدی بادام زمینی روکشدارفروش اسنک بادام زمینی روکشدار قیمت مناسب

اسنک های روکشدار که از انواع گوناگون طعم ها و دانه های خوراکی متفاوتی تهیه شده اند. در این بخش فروش تولیدات اسنک بادام زمینی روکشدار و … بصورت تولیدات فله ای با قیمت فروش عمده در بازار عرضه می گردد.

انواع اسنک های روکشدار توزیع در بازار

از گروه تولیدی تنقلات در کشور که می توان به چند بخش و گروه تولیدی تقسیم بندی کرد انها را می توان به وجود تنقلات شیرین، شور، نمکی اشاره کرد که همگی انواع تولیدات ارائه شده از این گروه تنقلات دنیای متنوع از طرح ها، طعم و مزه ها، با انواع مدل های مختلف از بسته بندی را تشکیل داده اند. پس یکی از انواع این تنقلات را با اسامی اسنک در بازار توزیع و معرفی کرده اند که تولیدات از نوع اسنک ها بسیار متنوع بوده اند و این انواع اسنک ها در بازار عبارتنداز:

  1. اسنک شکلاتی بالشتی
  2. اسنک بوشار پنیری کچاپ
  3. اسنک رینگی با طعم کچاپ، ماسالا، استیک، خلیجی
  4. اسنک المپیک با طعم خلیجی، پنیری، کچاپ، ماسالا، باربیکیو
  5. اسنک فینگرز با طعم های کچاپ، خلیجی، باربیکیو
  6. اسنک بادام زمینی روکشدار طعم دار
  7. اسنک مغز تخمه افتابگردان طعم دار

و … . تمامی این انواع اسنک های معرفی شده برای خود در صورت های متنوعی از اشکال را تشکیل داده اند به گونه ای که جذب کننده ی هر فردی به سمت خود می باشد و براساس دارا بودن این انواع طعم ها از اسانس های خوراکی می توان گفت نمی توان از وجود هر یک از انها گذشت، پس هر روزه شاهد استقبال بالایی از بازار فروش این دسته از تنقلات هستیم.

انواع طعم تولیدی بادام زمینی روکشدار

موضوع این بخش از مرکز فروش هم در ارتباط با تولیدات نوع اسنک های روکشدار مغز بادام زمینی بوده است. البته این گروه تولیدی از اسنک های مغزدار روکشدار تنها به نوع مغز بادام زمینی اختصاص نمی باید و می توان گفت شامل انواع دیگر مغزیجاتی چون مغز تخمه، سویا آجیلی نیز اختصاص می یابد و هر کدام از انها برای خود طعم های متنوعی را دارا هستند.

در این بین توضیحی مختصر از خواص مغز بادام زمینی ارائه می دهیم که این محصول از گروه حبوبات بوده است اما ویژگی هایی از نوع اجیل را دارا بوده است، این خوراکی سرشار از ویتامین و مواد مغذی بوده است و سرشار از چربی غیر اشباع شده ست و منبعی طبیعی از فیبر و کربوهیدرات ها را دارا می باشد. که با فراوری این محصول و طعم دار کردن ان توانستند باز حجم بالایی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد و در انواع طعم دهنده ها از اسانس های خوراکی را دارا می باشد که مجموعه ای از انواع طعم های پرطرفدار طعم باربیکیو، پنیر فرانسوی، کچاپ، پنیری، خامه ترش، قارچ، دودی، پیتزایی و … نام برد.

فروش اسنک بادام زمینی روکشدار قیمت مناسب

در ایران می توان به وجود کشور های تولید کننده ی بسیاری اشاره کرد و وجود هر کدام همراه با تولیداتی بوده است که این تولیدات اسنک روکشدار بادام زمینی نیز به همین ترتیب با برند های متعدد تولید کننده از طعم های متنوع نام برده بصورت فله ای تا بسته بندی شده با قیمت های متفاوت باز براساس نوع کیفیت در محصول بادام زمینی که تاثیر گذار بر قیمت بوده است عمده در این بخش همراه با دنیای متنوع از طعم های تولیدی را برای تمامی بازار های سراسر کشور ارائه می دهیم.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.