مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پفک لوله ای کچاپ پنیری فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع پفک طعم دار در کشورمرکز فروش عمده پفک پنیری کچاپ لوله ای
چیپس صادراتی فله

پفک فله

پفک پنیری کچاپ از جمله تنقلات پرطرفدار و پرفروش هر بازاری در نقاط مختلف کشور و جهان می تواند بوده باشد که در این بخش فروش عمده انواع پفک اعم از پفک هندی تا پفک های ذرتی از طعم پنیری کچاپ را شامل می شود که بصورت تولیدات فله ای در سراسر بازار کشور توزیع، پخش و به فروش می رسد.

لیست تولیدات انواع پفک طعم دار در کشور

همانطور که گفته شده لیست تولیدات از تنقلات دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون را دارا بوده که مربوط به محصولات مختلف از شیرینی جات تا شوری و ترشی جات را شامل می شود و تمامی این انواع تنقلات برای خود بازارهای پخش و فروش مخصوص به خود در تمامی فصول سال را دارا هستند. به عنوان مثال گروهی از این تنقلات که در این بخش تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف داخلی با صادرات به بازارهای جهانی می گردد مربوط به تولیدات تنقلات حجیم شده از پاپ کورن، شیرین گندومک، پفک، چیپس، برنجک بوده است و موضوع این بخش هم مربوط به تولیدات نوع پفک می باشد.

پفک فله

پفک که از بلغور ذرت تهیه و تولید می گردد به این صورت بوده که در مرحله های اولیه از تولید بصورت بی رنگ طی فرایند فشرده سازی و پخت به اشکال مختلفی هم ترکیب و تولید می شود و این مرحله ی پایانی کار بوده است که با غوطه ور شدن در محصول نارنجی رنگ که شامل پودر پنیر با طعم کچاپ بوده است منجر به تهیه و تولید این محصول خوشمزه می گردد و اشکالی که از این محصول پفک تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف نموده اند اعم از:

  1. پفک پنیری کچاپ لوله ای
  2. پفک پنیری کچاپ حلقه ای
  3. پفک پنیری کچاپ توپی
  4. پفک پنیری کچاپ لوبیایی
  5. پفک پنیری کچاپ موتوری
  6. پفک پنیری کچاپ پنجره ای

البته علاوه بر طعم های تولیدی از پفک پنیری کچاپی می توان به نوع طعم پفک پیاز جعفری هم اشاره کرد که در نوع تولیدات سفارشی مخصوص تهیه می شود. این محصول با اینکه در نوع بسته بندی شده با وزن های مختلف همراه با مجموعه ای از برندهای تولید کننده ی متعددی در بازار عرضه گردیده است می توان به تولیدات نوع فله ای این محصول هم اشاره کرد که بصورت فله ای در کارتن های به وزن ۵ الی ۶ کیلوگرمی توزیع می گردد.

پفک فله

مرکز فروش عمده پفک پنیری کچاپ لوله ای

این مرکز یکی از مجموعه مرکزهای فروش آنلاین اینترنتی در کشور بوده که دسترسی و خرید عمده برای عمده خریداران انواع تنقلات معرفی شده در کشور را فراهم ساخته است پس می توانید برای تهیه و خرید انواع پفک فله ای اعم از پفک لوله ای پنیری کچاپ و پیاز جعفری و سایر تولیدات ارائه شده با ما در تماس باشید تا بهترین های تولید روز همراه با قیمت های فروش مناسب در این بخش عمده خریداری نماید.

پفک فله

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.