مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چیپس صادراتی بسته بندی ۵۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های صادراتی تولیدات چیپس در ایرانوزن های تولیدی از بسته بندی چیپس سیب زمینی/ذرتفروش عمده تولیدات صادراتی انواع چیپس ۵۰ گرمی سیب زمینی/ذرت

فروش چیپس صادراتی که متشکل از تولیدات چیپس سیب زمینی با چیپس ذرت بوده است، یکی از درخواست های فروش این بخش را معرفی می کنیم از تولیدات چیپس ۵۰ گرمی با قیمت مناسب می باشد.

مدل های صادراتی تولیدات چیپس در ایران

مدل های تولیدی از چیپس در ایران را می توان در انواع گوناگون در نظر مدل فرم دهی چیپس تا طعم های گوناگون با طرح های مختلف از بسته بندی ها دسته بندی کرد که نمونه های این تولیدات از چیپس ها در ایران معرفی شده به چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت، چیپس میوه ای، چیپس میگو، چیپس شکلاتی و … . پس چند مورد معرفی شده و اشاره شده به ان در ارتباط با تولیدات انواع چیپس ها بوده است که طعم چیپس و فرم دهی این محصول باز باقی مانده است.

تولیدات چیپس سیب زمینی در فرم هایی چون چیپس ورقه ای با چیپس خلالی بوده است که نوع فرم های چیپس ذرت در نوع شیپوری، مثلثی و بالشتی بوده است و دیگر چیپس های معرفی شده در فرم های خاصی نیستند. موضوع در ارتباط با تولیدات چیپس های نمکی طعم دار می باشد که به معرفی مدل های تولیدی از این محصول پرداخته شد. با وجود اینکه تولیدات چیپس به سال های دور و مربوط به تولیدات کشور های دیگر غربی باز می گردد می توان گفت که تولیدات این محصول کم کم به ایران نیز راه یافت و امروزه بنابر تنوع بالا و کیفیت در تولید به بازار های جهانی نیز را یافته است.

مدل های صادراتی از تولیدات چیپس در ایران را می توان انتخابی از گروه طعم های گوناگون تا وزن های متفاوت از بسته بندی ها معرفی کرد که عمده ی درخواست های خرید چیپس سیب زمینی صادراتی برپایه ی تولیدات مدل چیپس ورقه ای می باشد و نوع تولیدات چیپس های ذرت را می توان در تمامی انواع طرح ها من جمله شیپوری، بالشتی با بلیت نیز درخواست می گردد.

وزن های تولیدی از بسته بندی چیپس سیب زمینی/ذرت

خب هر محصول تولیدی برای خود دنیایی از ویژگی ها و خصوصیت هایی را دارا می باشد که یکی از اصل های مهم از خصوصیت ها در امر تولید مربوط به وزن بسته بندی محصول بوده و می دانیم که بنابر نوع نیاز و تقاضای بازار مصرف کننده در اوازن مختلفی ارائه می گردد. پس وزن های بسته بندی از چیپس ها را می توان در وزن های ۳۰ گرمی، ۵۰ گرمی، ۶۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی تا الی بالاتر را شامل می شود.

فروش عمده تولیدات صادراتی انواع چیپس ۵۰ گرمی سیب زمینی/ذرت

فروش عمده تولیدات انواع چیپس در این بخش و مرکز را می توان معرفی از تولیدات چیپس های فله ای تا بسته بندی شده ارائه داد که نوع بسته بندی در وزن های متفاوت معرفی شده اعم از ۵۰ گرمی و کمتر و یا بالاتر با بهترین کیفیت از تولیدات به روز و قیمت های مناسب بازار های صادراتی به فروش می رسد. و این سفارشات می تواند برپایه ی تولیدات چیپس های ذرت و سیب زمینی بوده باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.