مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی عمده شیرین گندومک فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی محصول شیرین گندومکمرکز فروش صادراتی شیرین گندومک فله
شیرین گندومک

شیرین گندومک

شیرین گندومک که از غلات حجیم شده بشمار می رود یکی از تنقلات خوشمزه و پرطرفدار در تمامی گروه های سنی بوده که بخش عمده ای از این محصول روانه ی بازار صادراتی به کشورهای مختلف چون عراق و سایر کشورهای همسایه می گردد و بصورت عمده فله ای در این بخش به فروش می رسد.

معرفی محصول شیرین گندومک

همانطور که گفته شد شیرین گندومک از دسته غلات های حجیم شده بشمار می رود. این محصول همانطور که از نام ان پیداست، از دانه ی گندومک تهیه شده که پس از طی فرایند تولید بصورت دانه های پفکی شکل همراه با طعم شیرین اماده ی مصرف می گردد. این محصول با اینکه در نوع فله ای به فراوانی در بازار پخش دیده می شود هستند برندهایی که در نوع بسته بندی پاکتی با سایز و وزن های مختلف توزیع می نمایند با اینکه در نوع بازار صادراتی مدل های بسته بندی پرطرفدارترین بوده است اما بخش های خاصی از بازار فروش متقاضی خرید نوع فله ای از این محصول هستند پس در هر دو حالت دارای بازار فروش بوده اند.

شیرین گندومک

از دیگر خصوصیت و یا ویژگی های این غلات حجیم شده شیرین گندومک می توان گفت که دارای املاح و مواد معدنی مغزی بوده اند که برای بدن مفید هستند بنابراین مصرف ان برای گروه کودکان بسیار مفید و مقوی بوده است. مشهد یکی از قطب های بزرگ تولید کننده ی این محصول بوده و برند معروف و مشهور ان شیرین گندومک جرقه بوده است.

مرکز فروش صادراتی شیرین گندومک فله

بنابراین عمده خریداران این محصول از غلات حجیم شده چون شیرین گندومک، پاپ کورن، اسنک و یا پفک هندی برای صادرات به کشورهای مختلف می توانید با ما در ارتباط باشید که عرضه ی تولیدات فله ای از غلات حجیم شده و معرفی گشته در این بخش را می توانید با قیمت مناسب که به فروش می رساند خریداری نماید.

شیرین گندومک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.