مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید پفک هندی سه بعدی فله خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پفک هندی خام تولید در بازارفروش قیمت مناسب پفک هندی خام و سرخ شده

پفک فله ای که در انواع گوناگونی در بازار فروش توزیع گردیده است، پیشنهاد این بخش از تولیدات پفک نوع پفک سه بعدی هندی خام و اماده شده است که در صورت های گوناگونی از بسته بندی ها با قیمت خرید مناسب توزیع، پخش و به فروش می رسد.

انواع پفک هندی خام تولید در بازار

اینکه بخوایم انواع پفک تولید در بازار کشور را نام برد و دسته بندی کنیم می توان گفت که به چندین و چند مدل از تولیدات تقسیم بندی می شوند که هر یک خصوصیت با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود روبه رو هستند، در اصل هر نوع تولیداتی براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده این محصول را روانه ی بازار مصرف نموده است. و این پفک یکی از نمونه تنقلات تولیدی از گذشته تا به امروز می باشد که مدل پفک های قدیمی و امروزی از نوع پفک نمک های پنیری را می توان به طعم های خوشمزه و بی نظیر از اشکال مختلف از مجموعه برند های تولید کننده ی متعددی در بازار کشور تهیه و خریداری نمود. و می توان گفت به نوبه ی خود این پفک نمکی پنیری توانسته است بازار فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد، به نوعی می توان دید که بازار تقاضای مصرف و خرید برای این محصول روبه افزایش می باشد.

و اما نمونه ی جدید از این پفک که چند سالی بوده و روانه ی بازار مصرف شده با نام پفک هندی معروف می باشد. تولیدات این مدل پفک که در برخی از کشور های اسیایی به چشم می خورد ایران نیز یکی از تولیدات گنندگان این محصول بوده که تولیدات ان در دیگر کشور های دنیا چون پاکستان، هند با چین هم مشاهده شده است. و اما تولیدات پفک هندی ایرانی که در اشکال مختلفی بوده به پفک هندی لوله ای، پنجره ای و نیزه ای معروف می باشد و نمونه ی پرطرفدارا ان پفک هندی سه بعدی می باشد. این پفک هندی سه بعدی باز اشکال مختلفی را به خود اختصاص داده و هم در نوع خام و هم نمونه ی پفک هندی سه بعدی سرخ شده به بازار عرضه شده است، گرچه در نوع تولیدات بسته بندی شده این محصول به فروش می رسد اما تولیدات فله ای این محصول را می توان پرفروش ترین نام برد و طعم های ارائه شده از این پفک هندی عبارتنداز:
  • پفک هندی طعم دار باربیکیو
  • پفک هندی طعم دار کچاپ
  • پفک هندی طعم دار پنیری
  • پفک هندی طعم دار پیتزایی
  • پفک هندی طعم دار فلفلی
  • پفک هندی طعم دار سرکه نمکی
  •  و … .

فروش قیمت مناسب پفک هندی خام و سرخ شده

فروش این بخش از پفک ها را می توان در انواع گوناگون از تولیدات تهیه نماید اعم از پفک نمکی پنیری کچاپ و پفک هندی که این محصول در دو مدل پفک هندی خام و پفک هندی سرخ شده هستند که تماما بصورت فله ای و در کارتن هایی به وزن های ۳ کیلو گرمی عرضه می شود. براساس نمونه های متفاوت از تولیدات با قیمت های متفاوت اما مناسب در این بخش به فروش می رسد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.