مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم سیب زمینی نیمه آماده منجمد

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از سیب زمینی نیمه آمادهتولید سیب زمینی نیمه آماده توپی

برای خرید مستقیم سیب زمینی نیمه آماده منجمد می توانید به سوپرمارکت‌ها و بسیاری از فست فودهای سطح شهر مراجعه کنید. در خرید مستقیم به دلیل اینکه مصرف کنندگان مستقیماً این محصولات را از مراکز تولیدی خریداری می‌کنند قیمت های آنها بسیار پایین تر می باشد. شایان ذکر است به دلیل اینکه ممکن است این محصولات دچار فساد شده باشند حتماً باید از سیب زمینی های منجمد بسته بندی شده و دارای تاریخ تولید و همینطور تاریخ انقضا خریداری نمایید تا از هر لحاظ از سلامت این محصول اطمینان داشته باشید.

خرید مستقیم سیب زمینی نیمه آماده منجمد

موارد استفاده از سیب زمینی نیمه آماده

موارد استفاده از سیب زمینی نیمه آماده موارد استفاده از سیب زمینی نیمه آماده معمولاً در فست فودها و همینطور ساندویچ‌فروشی ها و منازل مسکونی نیز می باشد. افرادی که شاغل می باشند مدت زمان بیشتری را در بیرون از خانه سپری می کند و برای تهیه غذا معمولاً وقت بسیار کمی دارند و بنابراین می‌توانند از این محصولات استفاده نمایند.

سیب زمینی نیمه آماده معمولاً به صورت خلال شده می باشند و به صورتی می باشند که یک بار در داخل روغن سرخ شدند و همینطور نمک مورد نیاز هم اضافه شده است و سپس در داخل بسته بندی‌های قرار گرفته اند و بعد از خنک شدن در داخل فریزر قرار داده شده اند.

افراد می‌توانند در صورت نیاز این سیب‌زمینی‌ها را از فریزر خارج کرده و با یک بار طبخ دادن معمولاً این سیب‌زمینی‌ها آماده سرو و خوردن می باشند. در فست فودها هم به دلیل اینکه زمان بسیار کمی برای آماده نمودن سیب زمینی می باشد بهتر است از محصولات نیمه آماده استفاده شود.

علاوه بر این هزینه خرید این محصولات نسبت به دیگر محصولات غذایی آماده و فریز شده بسیار پایین می باشد، یکی دیگر از موارد استفاده سیب زمینی های منجمد در مسافرت می باشد که افراد می توانند به محض نیاز این سیب زمینی ها را در داخل روغن کمی طبخ نمایند و سپس استفاده کنند.

تولید سیب زمینی نیمه آماده توپی

تولید سیب زمینی نیمه آماده توپی تولید سیب زمینی نیمه آماده توپی هم در مراکز تولیدی مخصوص غذاهای فست فود شده انجام میگیرد. در مراحل پخت و همینطور تولید این محصول سیب زمینی ها را به صورت توپی توسط دستگاه های برش می دهند و در درون روغن به مدت زمان بسیار کمی سرخ و طبخ می نمایند.

در اغذیه فروشی ها معمولاً سیب زمینی نیمه آماده فله نیز موجود میباشد که افراد باید حتماً در نگهداری این محصول نهایت بهداشت را رعایت کنند چون سیب زمینی نیمه آماده اگر سریعا وارد فریز نشوند معمولاً به طور کپک زدگی و فساد می شوند. به همین منظور مصرف کنندگان حتماً باید در هنگام خرید به تاریخ انقضای این محصولات که برای بسته بندی آن درج گردیده توجه کنند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.