مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید آنلاین انواع چیپس و پاپ کورن طعم دار فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی و معرفی چیپس و پاپ کورن طعم دارمرکز خرید اینترنتی عمده انواع تنقلات فله ای

شیرین گندومک

انواع چیپس و پاپ کورن طعم دار عرضه ی این بخش که بصورت عمده در سراسر بازار کشور توزیع می گردد در دسته هایی از انواع طعم ها چون پنیری، کچاپ و … و نوع تولیدات فله ای با قیمت خرید مناسب بصورت آنلاین به فروش می رسد.

دسته بندی و معرفی چیپس و پاپ کورن طعم دار

انواع چیپس و یا پاپ کورن و … از گروه تولیدات در دسته ی تنقلات بوده اند و وجود این انواع چیپس ها و دیگر تنقلات برای خود دنیای متنوع از طعم ها با طرفدارن مخصوص به خود را دارا هستند. اینکه بخواهیم به معرفی و دسته بندی این انواع طعم ها از چیپس ها و یا پاپ کورن بپردازیم باید گفت تا حدودی دارای طعم های یکسان از یک نوع اسانس و طعم های خوراکی هستند ولی نوع محصول فراوری شده در تهیه ی انها منجر به تنوع در کار تولیدات گردیده است. به عنوان مثال پاپ کورن و یا همان پفیلای معروف بازار ایرانی از دانه های ذرت تهیه و تولید می گردد و بهترین میان وعده از در بین گروه تنقلات بوده است براساس وجود ارزش غذایی بالایی که در نوع دانه ی ذرت می توان دید و نام برد.

و اما دیگر تنقلات این بخش برای فروش مربوط به نوع چیپس ها بوده اند و این چیپس در دو مدل چیپس سیب زمینی با چیپس ذرت تهیه می شود. چیپس ذرت با خود از آرد و بلغور ذرت تهیه و تولید می گردد پس این محصول نیز باز برای خود ارزش های غذایی دارا بوده و مصرف ان مفید می باشد. که نوع تولیدات چیپس سیب زمینی باز به همین ترتیب می باشد از سیب زمینی تهیه شده که دارای صورت هایی از برش ورقه ای و یا خلالی شکل بوده اند و هر دو گزینه بازار های فروش مخصوص به خود را دارا هستند. علاوه بر این دانه های ذرت یا ارد ذرت با سیب زمینی معرفی شده تنها در تهیه ی این دو مدل تنقلات مصرف نمی شود بلکه شامل دیگر تنقلات نیز می گردد مانند تولید انواع پفک ها، انواع چی پلت ها، کرانچی و … می باشد. و اما می پردازیم به دنیای انواع طعم های معرفی شده در بازار از تنقلاتی چون چیپس ها و پاپ کورن ها که عبارتنداژ:
  • چیپس و پاپ کورن طعم دار کچاپی
  • چیپس و پاپ کورن طعم دار پنیری
  • چیپس و پاپ کورن طعم دار سرکه ای
  • چیپس و پاپ کورن طعم دار فلفلی
  • چیپس و پاپ کورن طعم دار لیمویی
  • چیپس و پاپ کورن طعم دار پیازجعفری
  • چیپس و پاپ کورن طعم دار ماست و موسیر
  • چیپس و پاپ کورن طعم دار کلاسیک
  • چیپس و پاپ کورن طعم دار باربیکیو

مرکز خرید اینترنتی عمده انواع تنقلات فله ای

بنابر وجود مرکز های پخش و فروش در بخش های مختلف از مراکز استانی این مجموعه نیز یکی از مرکز های پخش و فروش عمده انواع تنقلات در سراسر بازار کشور بوده است که علاوه بر عرضه ی تولیدات انواع چیپس و پاپ کورن ها دیگر محصولات از تنقلات اعم از کرانچی، پفک، گندمک شیرین، شور و … بصورت تولیدات فله ای هم در بازار داخلی و هم بازار های صادراتی با استاندارد های روز دنیا ارسال می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.