مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان چیپس سیب زمینی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

چیپس سیب زمینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟توزیع مستقیم چیپس سیب زمینی پخته

چیپس سیب زمینی از برش های تازک و ورقه ورقه شده به دست می آید که در هنگام سرخ شدن در روغن داغ با مقداری نمک به آن طعم می دهندکه ساده ترین چیپس است.

چیپس سیب زمینی عمده توسط کارخانه جات به تولید می رسد و به صورت فله و یا در بسته بندی به بازار عرضه می شود.چیپس با طعم های دیگر بستگی به ادویه های استفاده شده در آن تولید و عرضه می شود.

تولید کنندگان چیپس سیب زمینی عمده

چیپس سیب زمینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چیپس سیب زمینی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ انواع مختلفی سیب زمینی وجود دارد. برای تهیه ی چیپس سیب زمینی پخته و با کیفیت ابتدا باید به پوست ( پوست سیب زمینی ) توجه کنیم که ترد و تازه باشد و گوشث سیب زمینی باید سبک باشد تا چیپس با کیفیتی به ما تحویل دهد. کارخانه جات در تلاشند تا بهترین محصول را ارائه دهند تا مشتریان ثابتی برای خود نگه دارند.سیب زمینی مرغوب برای تولید چیپس نباید عفونت و قارچ داشته باشدو در داخل و خرج سیب زمینی قارچ و خرابی وجود نداشته باشد، به هیچ عنوان به آن ها سم و آفت کش نزده باشند، سیب زمینی که قرار است به چیپس تبدیل شود بیشتر از یک سال در انبارها و سرد خانه ها نمانده باشد و نباید کوچکترین جوانه و لکی روی آن ظاهر شده باشد.

مواردی که گفته شد برای تهیه ی یک چیپس با کیفیت لازم است که رعایت شود. حال برای اینکه خط تولید چیپس راه اندازی شود باید دستگاه های مجهز و پیشرفته ای داشته باشند، چیپس با کیفیت؛ افراد مختلفی در هر گروه سنی را جذب خود می کند و در سراسر جهان طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. سیب زمینی مرغوب بعد از اینکه از مزرعه به کارخانه می آید با بازرسی دقیق صحت و سلامت سیب زمینی ها را تایید می کنند و به قسمت شستشو می رود و بعد از آن توسط دستگاه های اتومانیک پوست آن ها گرفته می شود و سپس به قسمت برش زدن سیب زمینی ها هدایت می شود و بعد از آن ورقه های سیب زمینی در آب جوش در مدت زمان کوتاهی جوشانده می شود و در روغن داغ سرخ می کنند ، این عمل باعث ترد شدن چیپس می شود و در انتها طعم دهنده ها را اضافه و بعد از خنک شدن در بسته بندی ها قرار می دهند و به بازار عرضه می کنند.

توزیع مستقیم چیپس سیب زمینی پخته

توزیع مستقیم چیپس سیب زمینی پخته توزیع مستقیم چیپس سیب زمینی ترد توسط نمایندکان فروش در کارخانه جات انجام می شود و به صورت کلی و عمده از کارخانه بدون این که واسطه ای در میان باشد به بازار مصرف کننده عرضه می کنند و به صورت گسترده در قسمت صادرات فعال می باشند.

برای تهیه ی انواع چیپس سیب زمینی با کیفت عالی و قیمت مناسب به وب سایت مراجعه کرده و ثبت سفارش کنید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.