مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش پفک هندی طعم دار کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات نوع پفک هندی طعم دارمرکز تولید و فروش انواع پفک طعم دار کیلویی در کشور

پفک هندی طعم دار که از نوع تولیدات پفک هندی سرخ شده ی اماده بوده است بصورت تولیدات فله ای کیلویی در این بخش از مرکز فروش تولید و در سراسر بازار کشور به فروش می رسد که برای خرید می توانید با ما همراه باشید با انواع طعم های متنوع.

معرفی تولیدات نوع پفک هندی طعم دار

در دنیای تنقلات وجود انواع گوناگونی از اسنک ها هستند که هر یک خصوصیت با ویژگی های خاص و متفاوتی را در تولیدات دارا هستند که یکی از این انواع تنقلات این بخش که به نوعی در بازار های امروزی هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است مربوط به تولیدات پفک هندی بوده است. این محصول که تولیدات ان هم در ایران و هم در برخی از کشور های دنیا چون پاکستان، هند و چین صورت می گیرد در کشور شامل نمونه های وارداتی با تولید داخلی هستند. این پفک هندی در اشکال هندسی مختلفی تهیه و تولید می گردد که برای اماده کردن ان کافیست که در روغن داخل تفت داده شود و بعد از ان با افزودن اسانس های خوراکی ان را طعم دار نمود.

با اینکه در نوع پفک هندی خام تقاضای بازار خرید را دربرگرفته است اما بخش عمده ی دیگری از این تولیدات را نوع پفک هندی سرخ شده اماده در بازار پر شده است. در مجموع محصولی از تنقلات بوده که بسیار پرطرفدار می باشد. و این پفک هندی به چند مدل دسته بندی می شود که اعم از:

  • پفک هندی سه بعدی
  • پفک هندی دو بعدی
  • پفک هندی لوله ای
  • پفک هندی پنجره ای
  • پفک هندی تنیسی

این پفک هندی هم در نوع رنگبندی شده بصورت میکس موجود می باشد و هم در نوع پفک هندی تک رنگ به رنگ سفید می باشد و اساس کار تولیدات برای هر دو مدل صورت می گیرد هم رنگی و هم تک رنگ سفید و هر بازاری خواهان نمونه ای از این تولیدات می باشند. تولیدات پفک هندی ایرانی بنابر کیفیت بالا در تولیدات خود امروزه به بخش های مختلفی از بازار های جهانی نیز صادر می گردد من جمله صادرات پفک هندی به کشور عراق، سوریه، ارمنستان و … . از دیگر نوع پفک های ایرانی تولید شده، پفک نمکی پنیری کچاپ بوده است که از گذشته تا به امروز تهیه و تولید می شود و باز این محصول در اشکال مختلفی از مدل پفک های توپی، حلقه ای، لوبیایی و چرخی موجود هستند که هم بصورت بسته بندی شده و هم نوع پفک نمکی کیلویی توزیع می گردد.

مرکز تولید و فروش انواع پفک طعم دار کیلویی در کشور

پس به این ترتیب در این مرکز تولید که عرضه ی عمده انواع پفک نمکی کیلویی با پفک هندی کیلویی طعم دار عرضه می شود برای سفارش و خرید عمده ی خود می توانید با ما همراه باشید که دسته بندی این انواع پفک هندی طعم دار اعم از:

  1. پفک هندی طعم دار کچاپ
  2. پفک هندی طعم دار پنیری
  3. پفک هندی طعم دار کلاسیک
  4. پفک هندی طعم دار باربیکیو
  5. پفک هندی طعم دار پیازجعفری
  6. پفک هندی طعم دار سرکه ای
  7. پفک هندی طعم دار فلفلی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.