مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید صادراتی اسنک بالشتی شکلاتی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع اسنک طعم دار در بازارویژگی های تولیدی اسنک بالشتی شکلاتیفروش عمده اسنک شکلاتی بالشتی فله ای

تولیدات اسنک در واحد های تولیدی کشور همراه با اقسام گوناگونی بوده است، که یکی از نمونه های تولیدی این اسنک ها با نام اسنک شکلاتی بالشتی معرفی می شوند که برای سفارشات تولید صادراتی در انواع طعم ها می توانید با ما در ارتباط باشید.

لیست تولیدات انواع اسنک طعم دار در بازار

خب از گروه تولیدی تنقلات در بازار کشور می توان به دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون از تولیدات تنقلات شیرین تا شور و نمکی را نام برد و معرفی کرد، که همگی برای خود همراه با تقاضای بازار های مصرف کننده ی متعدد و متفاوتی هستند و همچنین با اسامی مختلفی نیز این تنقلات معرفی می شوند. لیست تولیدات از تنقلات نمکی و شوریجات را می توان با اشکال مختلفی دید که معروف ترین و قدیمی ترین نوع ان با نام پفک نمکی در بازار موجود می باشد.

از دیگر انواع اسنک های طعم دار در بازار می توان به اسنک های بوشار پنیری کچاپ، با اسنک رینگی، فینگرز، المپیکی که مجموعه ای از طعم اسانس های خوراکی را دارا بوده است، دیگر انواع اسنک ها از نوع اسنک های پفک حلقه ای، توپی بوده اند که مدل های دیگر با اسامی اسنک های شکلاتی، اسنک تارگت هستند و هر یک از این انواع اسنک های نام برده، طعم های تولیدی شامل طعم های باربیکیو، کچاپ، پنیری، پیازجعفری، ماست موسیر، فلفلی، سرکه ای، ذرت مکزیکی و … می باشند.

تمامی این انواع اسنک ها در بازار کشور هم در تولیدات فله ای و هم بسته بندی شده ارائه می گردد و در بازار امروزی با اینکه مدل های بسته بندی همراه با درخواست های متعددی می باشد ولی شاهد درخواست های بالا از تولیدات فله ای این انواع اسنک ها نیز بوده ایم که البته براساس کیفیت در تولیدات بخشی از فروش عمده در بازار های صادراتی نیز تقاضا می گردد.

ویژگی های تولیدی اسنک بالشتی شکلاتی

خب از بین این انواع اسنک های نام برده از تولیدات در بخش های مختلف از کشور، یکی از این اسنک ها از گروه تولیدات شیرین بوده است و این اسنک شیرین به نام اسنک شکلاتی بالشتی معروف بوده است. می توان این اسنک را به عنوان یکی از گروه های تنقلاتی نام برده که به عنوان میان وعده و یا وعده ی صبحانه همراه با شیر برای کودکان انتخاب کرد که بهترین میان وعده از غلات تهیه شده است.

این اسنک شکلاتی بالشتی که مغزی ان پر شده از شکلات البته در طعم های گوناگون چون توت فرنگی، پرتقالی، موزی می باشد. نوع تولیدات اولیه ی این اسنک شکلاتی بالشتی در مدل بسته بندی های پاکتی با باکس های مقوایی در وزن های مختلف بودند ولی براساس افزایش تقاضای بازار مصرف کننده برای خرید نوع فله ای این محصول شاهد تولیدات فله ای ان توسط واحد های تولید کننده نیز هستیم. این اسنک از جمله اسنک هایی بوده است که بازار صادراتی انبوه و عمده ای را دارا می باشد.

فروش عمده اسنک شکلاتی بالشتی فله ای

پس به این ترتیب فروش عمده از تولیدات اسنک بالشتی شکلاتی این بخش که در نوع تولیدات فله ای عرضه می شود، جهت عرضه و تامین بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی می باشد که برای خرید عمده فله ای در کارتن هایی به وزن های ۳ کیلوگرمی با ۵ کیلوگرمی که بستگی به نوع مدل تولیدی در وزن های متفاوتی هستند با قیمت مناسب می توانید درخواست های خرید خود را به ثبت رسانید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.