مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چیپس کچاپ گوجه ای ۳۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع وزن بسته بندی چیپس طعم دار در بازارمرکز فروش چیپس ۳۰ گرمی عمده در کشور
چیپس 30 گرمی

چیپس 30 گرمی

چیپس ۳۰ گرمی عرضه شده در این مرکز که در سایز با وزن های متفاوت دیگری چون چیپس ۶۰ گرمی همراه با نوع تولیدات چیپس فله ای به فروش می رسد، می توانید برای سفارشات خرید مدل چیپس های طعم دار کچاپ، گوجه ای و … با ما در تماس باشید.

انواع وزن بسته بندی چیپس طعم دار در بازار

چیپس 30 گرمی

در بازار اگر نگاهی بکنیم با مجموعه ای از انواع و اقسام گوناگون تنقلات روبه رو می شویم که تمامی این انواع تنقلات برای خود طرفداران مخصوص به خود را دارد و بازارهای فروش خوبی را نیز به خود اختصاص داده اند، به عنوان مثال بخشی از گروه تنقلات مربوط به گروه تولیدات از غلات بوده اند که در نوع حجیم شده تهیه و تولید گشته اند، که به تنقلاتی چون چیپس، پفک، پاپ کورن و شیرین گندومک، کرانچی تقسیم بندی شده اند. این دسته از تنقلات حجیم شده ی معرفی گشته در این بخش باز خود به چند بخش از تولیدات نیز تقسیم بندی می شوند.

چیپس 30 گرمی

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات نوع تنقلاتی از قبیل چیپس ها بوده که در نوع چیپس سیب زمینی با چیپس ذرت در بازار عرضه شده اند و هر دو مدل به نوعی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نموده است. و اما مدل های تولیدی از نوع چیپس سیب زمینی و یا همان چیپس های ذرت همراه با انواع و اقسام گوناگون طعم ها تهیه شده که البته نوع بسته بندی با وزن های در نظر گرفته شده برای انها نیز بخشی از تنوع کار در تولیدات بوده است که مجموعه ای از این انواع وزن بسته بندی چیپس های طعم دار عرضه در بازار عبارتنداز:

  1. چیپس طعم دار با وزن ۳۰ گرمی
  2. چیپس طعم دار با وزن ۶۰ گرمی
  3. چیپس طعم دار با وزن ۱۰۰ گرمی
  4. چیپس طعم دار با وزن ۱۵۰ گرمی

چیپس 30 گرمی

و … . تقاضای بازار مصرف چیپس های طعم دار را می توان همراه با وزن های مختلفی دید ولی این تقاضا برای بازار خرید و صادرات به کشورهای جهانی اغلب در نوع تهیه ی چیپس های ۳۰ گرمی بوده که البته بخشی دیگر از سفارشات برپایه ی تولید و خرید مدل چیپس های ۶۰ گرمی نیز می باشد. علاوه بر تهیه و خرید این دو مدل از وزن بسته بندی چیپس ها سفارشات بالایی نیز از تولیدات چیپس فله ای برای عرضه به بازارهای جهانی به ثبت می رسد همراه با تنوعی با طعم های ارائه شده و تولید گشته توسط تولید کنندگان.

مرکز فروش چیپس ۳۰ گرمی عمده در کشور

چیپس 30 گرمی

بنابر وجود واحد های تولید کننده ی بسیار در سطح کشور همراه با برندهای مختلف جهت سفارشات خرید انواع چیپس طعم دار اعم از مدل چیپس ۳۰ گرمی و سایر وزن های دیگر از تولیدات ارائه شده را می توانید در این مرکز فروش تهیه و خریداری نماید هم در جهت تامین بازارهای داخلی همراه با ارائه ی نمایندگی های پخش و فروش و هم تامین بازارهای صادراتی به کشورهای مختلف جهانی با ارائه و پیشنهادات متفاوت از محصولات تولیدی این انواع تنقلات حیجم شده در کشور بهره مند گردید و مجموعه ای از این انواع طعم چیپس های طعم دار اعم از:

  1. چیپس طعم دار کچاپ
  2. چیپس طعم دار گوجه ای
  3. چیپس طعم دار لیمویی
  4. چیپس طعم دار سرکه
  5. چیپس طعم دار پیتزایی
  6. چیپس طعم دار نمکی
  7. چیپس طعم دار مرغ
  8. چیپس طعم دار پیاز جعفری
  9. چیپس طعم دار ماست و موسیر

چیپس 30 گرمی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.