مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده پفیلا توپی طعم دار فله سه کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پفیلا فله طعم دار در بازارمرکز پخش و فروش عمده پفیلا با قیمت مناسب
پفیلا طعم دار

پفیلا طعم دار

پفیلا طعم دار فله ای که در بسته بندی های مختلف سه الی ۶ کیلویی عرضه می شود در این بخش همراه با تنوعی از طعم های گوناگون در مدل های توپی و پروانه ای بصورت عمده و با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور عرضه می نماید. محصولات پفیلا در وزن های گونانی بسته بندی و توزیع می شوند که متنساب با نیاز افراد در حال پخش است. قیمت فروش عمده پفیلا توپی طعم دار فله سه کیلو بسیار به صرفه است و همگان می توانند به راحتی این محصول لذیذ را خریداری کنند.

انواع پفیلا فله طعم دار در بازار

در بازار می توان با گروه تولیدات متنوعی از اقسان تنقلات روبه رو شد که پفیلا جزء این تنقلات بشمار می رود گرچه در گذشته بصورت سنتی تهیه و تولید می شد اما امروزه شاهد تولیدات ان در نوع صنعتی همراه با تنوعی از طعم ها تا مدل های مختلف بسته بندی هستیم و این محصول باز در گروه تولیدات تنقلاتی می باشد که به بخش های مختلف از بازارهای جهانی نیز صادر می گردد. پفیلا در کشور که توسط کارنجات مختلف با برندهای متعددی تهیه تولید و عرضه ی بازار مصرف می شود همراه با طعم دهنده های مختلف منجر به تقسیم بندی در انواع گوناگون از طعم ها تا وزن های بالا و پایین بسته بندی ها می گردند. مجموعه صنایع غذایی آراد، به عنوان یک بازار خرید عمده پفیلا توپی طعم دار فله سه کیلویی، به خوبی خود را نشان داده و همه روزه در حال پخش محصول خود به سراسر ایران و جهان است.

پفیلا طعم دار

پفیلا یا همان پاپ کورن جزء گروه تنقلاتی می باشد که براساس دانه ی ذرت تهیه و تولید می شود بنابراین این دانه نیز برای خود دارای ارزش غذایی بالایی بوده از مواد معدنی و … که برای سلامتی بدن مفید بوده است. اکثریت تولید کنندگان این محصول تولیداتی از سایر تنقلات دیگر را نیز ارائه می دهند مانند شیرین گندمک تا انواع چیپس و پفک های نمکی تا طعم دار در واقع این چند مورد از تنقلاتی بشمار می روند که در تمامی فصول سال پرطرفدار و پرفروش می باشد. حال این پفیلا را می توان در دو مدل تهیه کرد که معروف به پفیلا توپی و پفیلا پروانه ای هستند و هر دو حالت براساس نوع تقاضای بازار مصرف پرفروش بوده اند که براساس طعم های لحاظ شده می توان انها را تفکیک کرد و این دسته طعم های ارائه شده عبارتنداز:
  • پفیلا طعم دار کالباس
  • پفیلا طعم دار گوجه ای
  • پفیلا طعم دار لیمویی
  • پفیلا طعم دار سرکه ای
  • پفیلا طعم دار پنیری
  • پفیلا طعم دار پیاز جعفری
  • پفیلا طعم دار پیتزایی

پاپ کورن فله ای

مرکز پخش و فروش عمده پفیلا با قیمت مناسب

این مرکز یک مرکز پخش و فروش عمده تنقلاتی از قبیل انواع پاپ کورن فله ای و بسته بندی پاکتی که در وزن های مختلف قرار دارند و همچنین عرضه ی محصولاتی از قبیل انواع چیپس فله ای و پاکتی با تنوع تولیدات صورت گرفته و ارائه شده از انواع پفک ها که باز جهت تامین و عرضه در بازار داخلی با صادرات لحاظ شده است و بنابر یک خرید مستقیم از بخش تولیدی با نرخ قیمت های مناسب می توانید ان را تهیه نماید که مدل تولیدات صورت گرفته و ارائه شده از پفیلا های فله ای در وزن های چون:

  1. پفیلا سه کیلویی
  2. پفیلا چهار کیلویی
  3. پفیلا پنج کیلویی
  4. پفیلا شش کیلویی

تمامی متقاضیان این محصول می توانند با پر کردن فرم های سفارش و برقراری ارتباط با مشاوران مجموعه صنایع غذایی آراد، پفیلا توپی طعم دار را با قیمت روز و به صرفه  را دریافت کنند.

پاپ کورن فله ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.