مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چیپس میکس میوه ای ۵۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چیپس میکس میوه ای ممتاز بسته بندیعرضه مستقیم چیپس میوه خشک بسته بندیمرکز خرید و پخش عمده چیپس ۵۰۰ گرمی میوه ای
چیپس کیلویی

چیپس میوه ای

چیپس میوه ای نوعی دیگر از چیپس های خوشمزه و پرطرفدار و واحدهای تولیدی چیپس ایران بوده است که در این بخش برای خرید چیپس میوه ای میکس بسته بندی شده اعم از ۵۰۰ گرمی الی ۲۵۰ گرمی را می توانید در این بخش با قیمت مناسب خریداری نماید.

چیپس میکس میوه ای ممتاز بسته بندی

نوع میوه خشک های صنعتی و یا همان چیپس های میوه ای صنعتی دارای تنوعی از انواع گوناگونی بوده اند از جنبه های مختلف نظیر عطر و طعم میوه، کیفیت، شکل میوه و البته قیمت میوه مسئله ای مهم در تولیدات این مدل چیپس در بازار کشور بوده است و این چیپس میوه ای توانسته است که به نوعی جایگاه فروش بالا و خوبی را در بین بازار آجیل پیدا کند و مورد استقبال و بازار فروش خوبی در کشور گردد.

چیپس میوه ای

اما انواع چیپس میوه خشک کدام دسته از میوه ها بوده اند؟ برای پاسخ به این سوال می توان اینطور بیان کرد که با در نظر گرفتن فصل تابستان و یا زمستان نوع میوه ها، اسلایس و یا حبه ای بوده میوه، نحوه ی خشک کردن میوه ها، ساده و یا میکس بودن با مدل بسته بندی ارائه شده منجر به تنوع در چیپس میوه ای گردیده است که باعث می شود در دسته های مختلفی دسته بندی گردد. خب در ادامه به معرفی برخی از این چیپس میوه خشک های تهیه شده در نوع صنعتی اشاره می کنیم که اعم از:

  1. آلو شابلون
  2. پرتقال خونی و یا ساده
  3. کیوی، موز
  4. آناناس رنگی، انبه
  5. خربزه، هندوانه، طالبی
  6. بلوبری، توت فرنگی
  7. سیب قرمز و زرد
  8. نارگیل اسلایس و حبه ای
  9. لیمو سنگی
  10. و … .

اما یکی از مدل های پرطرفدار و پرفروش این چیپس میوه ای نوع چیپس میوه میکس شده است که در بسته بندی با وزن های مختلف ارائه شده است، می توان گفت بهترین روش در امر فروش بوده که از ترکیب چند میوه تهیه و بسته بندی می گردد.

چیپس میوه ای

عرضه مستقیم چیپس میوه خشک بسته بندی

امروزه به روش و شیوه های گوناگونی از محصولاتی غذایی توزیع و پخش می گردد من جلمه چیپس میوه ای و غیره، که ساده روش خرید در بازار امروز سفارش خرید اینترنتی بوده است و می توان گفت یک روش خرید مدرن بشمار می رود. که البته مراجعه به بخش های از فروشگاه های آجیل و خشکبار می توان این محصول را در حجم کمتر نیز خریداری گردد.

چیپس میوه ای

پس به این ترتیب این عرضه ی مستقیم چیپس میوه ای بسته بندی شده در این بخش در نوع چیپس میوه میکس و یا چیپس میوه ای از میوه های مختلف بوده است که شامل سایز با وزن بسته بندی های مختلفی بوده اند مانند:

  • چیپس میوه ای لیوانی ۴۰ گرمی
  • چیپس میوه ای پاکتی ۲۰۰ گرمی
  • چیپس میوه ای پاکتی ۲۵۰ گرمی
  • چیپس میوه ای پاکتی ۳۰۰ گرمی
  • چیپس میوه ای پاکتی ۵۰۰ گرمی
  • چیپس میوه ای پاکتی ۱۰۰۰ گرمی

چیپس میوه ای

مرکز خرید و پخش عمده چیپس ۵۰۰ گرمی میوه ای

پس همانطور که معرفی کردیم انواع چیپس میوه ای بسته بندی شده را متوجه ی این امر شدیم که پخش و تولید عمده چیپس میوه ای با تنوع بسیار بالایی همراه بوده است و از نظر بسته بندی در وزن های یک کیلویی تا ۴۰ گرمی قابل عرضه می باشند هر یک دارای نرخ قیمت های فروش متفاوتی از لحاظ کیفیت تا نوع چیپس میوه ی تهیه شده دارد.

چیپس میوه ای

مناسب ترین و بهترین چیپس میوه بسته بندی شده مدل های بسته بندی متالایز بوده اند که دارای قابلیت نگهداری محافظت میوه در برابر آب و غیره می باشد مانند چیپس میکس میوه ای ۵۰۰ گرمی.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.