مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش انواع اسنک حجیم شده طعم دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع اسنک های تولیدی در کشورپرفروش ترین طعم خریداری اسنک ها در بازارمرکز فروش عمده انواع اسنک طعم دار+ کرانچی، پفک، بوشار، گندمک

اسنک ها از گروه تنقلات حجیم شده ای هستند که مربوط به انواع گوناگونی از تولیدات ارائه شده در بازار هستند و بازار امروزی همراه با استقبال گرم خریداران در تنوع تولیدات توزیع می گردد و این بخش نیز همراه با تولید و فروش انواع اسنک حجیم شده طعم دار فله ای همراه شما خریداران می باشد.

لیست انواع اسنک های تولیدی در کشور

خب همانطور که گفته شد گروه تولیدات از تنقلات در کشور را باید به چند بخش تولیدی تقسیم بندی کرد که هر یک شامل مجموعه تولیدات متنوع از انواع و اقسام گوناگون این تنقلات حال گروه شیرینی جات ها و … بوده است. این گروه تنقلاتی این بخش که عرضه می گردد مربوط به گروه تولیدی از تنقلات نمکی بوده که برخی از تولیدات از برخی غلات در نوع حجیم شده تهیه گردیده است. به عنوان مثال گندمک شیرین که از نمونه های پرطرفدار گروه تنقلات حجیم شده بوده از دانه های گندم با فراوری نمودن محصول به دست امده و یا چیپس های سیب زمینی و ذرت که از سیب زمینی و بلغور ذرت تهیه شده اند.

همگی در ترکیبی از محصولات غذایی تبدیل به گروه های تولیدی از تنقلات شده اند که مصرف تک تک این تولیدات در تمامی گروه های مختلف از بازار فروش کشور دارای متقاضی خرید بوده پس در صورت های مختلفی از تولیدات اعم از تولیدات فله ای تا بسته بندی با برند های تولید کننده ی متعددی شرکت های مختل در کشور توزیع می گردد. که البته تمامی این انواع اسنک های تولیدی در کشور علاوه بر پوشش سراسری بازار کشور را تامین کننده ی بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی نیز بوده است یعنی بخش انبوه و عمده ی این تولیدات انواع اسنک ها هر ساله به کشور های مختلفی من جمله کشور های همسایه تا کشور های حاجشیه ی خلیج فارس در حال صادر شدن هستند. و این انواع اسنک تولیدی در کشور اعم از:

  • چیپس سیب زمینی ورقه ای، خلالی
  • چیپس سیب زمینی ذرت قیفی، مثلثی
  • چیپس میوه ای، خرما، میگو
  • اسنک تارگت سه بعدی، لوله ای
  • پفک نمکی پنیری کچاپ حلقه ای، لوله ای، توپی و …
  • اسنک بوشار پنیری کچاپ
  • اسنک بالشتی شکلاتی
  • و … .

پرفروش ترین طعم خریداری اسنک ها در بازار

خب تمامی این انواع اسنک های معرفی شده در ترکیب انواع طعم و مزه ها تولید شده اند همانند نوع تنقلاتی شیرینی جات ها که از طعم های گوناگون همراه بوده اند این گروه تولیدی نیز به همین ترتیب بوده و در دسته طعم های متنوعی قابل تهیه و خریداری بوده که البته این تنوع طعم های تولیدی را براساس درخواست های بازار خرید توسط واحد های تولیدی ارائه شده است و دسته بندی این انواع طعم های تولیدی اسنک ها به این صورت بوده است

  • اسنک طعم دار کچاپ
  • اسنک طعم دار پنیری
  • اسنک طعم دار پیاز جعفری
  • اسنک طعم دار پیتزایی
  • اسنک طعم دار لیمویی، سرکه ای، چیزبرگر، کلاسیک، شکلاتی  و …

در بین این انواع طعم های نام برده شده انچه از بین طعم ها پرفروش ترین کدام یک بوده می توان در درجه ی اول به طعم های کچاپ با پنیری اشاره کرد بعد از ان دیگر طعم ها براساس ذائقه با سلیقه های مختلف تهیه می گردد ولی درصد بالای طعم های پرطرفدار مربوط به این دو گروه طعم کچاپ و پنیری می باشد.

مرکز فروش عمده انواع اسنک طعم دار+ کرانچی، پفک، بوشار، گندمک

مرکز های فروش انواع تنقلات در بخش های مختلف از بازار کشور به چشم می خورد و این بخش یکی از مرکز های فروش عمده جهت پخش، توزیع و بخش هایی چون نمایشگاه های فصلی ارائه می گردد که برای خرید کلیه ی انواع اسنک ها از نمونه های نام برده شده و … می توانید با این مرکز ارتباط بوده و با معرفی بازار فروش خود بهترین های تولید شده با قیمت مناسب را خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.