مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید چیپس استوانه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت بسته بندی چیپس به صورت استوانه اینرخ نهایی چیپس استوانه ای

چیپس استوانه ای به عنوان یکی از خوشمزه ترین تنقلات، امروزه بازار هله هوله و تنقلات را تحت سلطه خود قرار داده است. امروز قصد داریم با بررسی علت بسته بندی چیپس به صورت استوانه ای و معرفی مرکز خرید چیپس استوانه ای در خدمتتان بوده و بازار چیپس را مورد بحث قرار دهیم؛ با ما در این سفر همراه شوید.

بازار خرید چیپس استوانه ای

علت بسته بندی چیپس به صورت استوانه ای

علت بسته بندی چیپس به صورت استوانه ای همانطور که میدانیم چیپس یکی از محبوبترین تنقلاتی است، که پیر و جوان به آن علاقه دارند؛ یک حقیقت است که چیپس مضر بوده اما خوردن این تنقلات گه‌گاهی به دور از عادت و زیاده روی نه تنها مضر نیست، بلکه می تواند یکی از موثرترین داروهای افسردگی باشد؛ اگر بخواهیم رو راست باشیم، باید بگوییم کسانی که بیشتر نگران سلامتی خود هستند و یک وسواس قوی برای خوردن مواد غذایی سالم دارند، اگر از لحاظ جسمی دچار مشکل نشوند حتما از لحاظ روحی بیمار خواهند شد؛ پس توصیه ما به شما عزیزان استفاده از تنقلات به میزان کنترل شده و در زمان مشخص است.

وعده دادیم که بسته‌بندی چیپس به صورت استوانه ای را بررسی کنیم؛ در ذهن خود چند ثانیه مرور کنید؛ چرا چیپس ها را به صورت استوانه ای و بسته بندی می کنند در حالیکه بسته بندی کیسه ای آن ارزان تر است؟!

حتما خیلی از شما عزیزان به یاد دارید، که پاپ کورن ها و تخمه های آفتابگردان را در قیف و لیوان های خوش دست جلوی در سینماها می‌فروختند؛ چرا در کیسه ها آنها را نمی فروشند؟!

اولین اتفاقی که می‌افتد این است که شما به راحتی می توانید قیف و یا لیوان را در جای لیوان صندلی سینما بگذارید و با دست خالی و آسودگی به تماشای فیلم مورد علاقه خود بپردازید و اگر حتی صندلی سینمای لیوان نداشت شما می توانید به راحتی آن را در دست خود جای دهید بدون اینکه دست خود را تا آرنج در یک کیسه بزرگ فرو کنید.

این قضیه در مورد چیپس اهمیت بیشتری دارد زیرا کاغذ به چیپس چرب و آزار دهنده است.

اتفاق دیگری که می‌افتد شکستن چیپس ها به دلیل فشاری است که برای نگه داشتن آن به زرورق وارد می کنید؛ این قرآن را به شما می دهم حتی اگه خیلی با احتیاط با چیپس برخورد کنید در حمل و نقل و فروش آن به فروشگاه ها این اتفاق حتماً می‌افتد.

بهترین راه استفاده از یک بسته بندی محکم و استوانه‌ای است که چیپس های روی هم با دقت بسته بندی شوند اینگونه حتی اگر فشار زیادی به بسته‌بندی اعمال گردد چیپس ها نمیشکنند. به راحتی می توانید چیپس ها را نوش جان کنید بدون این که دست هایتان چرب و کثیف شود. به دلیل بسته بندی استوانه ای، چیپس ها کمتر می کشند زیرا فضای کمتری بین چیپس ها وجود دارد و رطوبت نمی‌تواند تاثیر بگذارد. در نهایت شما یک بسته بندی شکیل زیبا خوش دست و محکم دارید که می‌توانید آن را به بهترین نحو استفاده کنید، برای گذاشتن آن روی میز مهمان مجبور نیستید آن را در داخل یک ظرف خالی کنید.

نرخ نهایی چیپس استوانه ای

نرخ نهایی چیپس استوانه ای همانطور که می دانید با نوسانات ارزی قیمت ها در بازار کشور ثابت و قابل پیش بینی نیست؛ نرخ چیپس نیز دستخوش این نوسانات و اتفاقات روزمره است.

ما نمی‌توانیم یک قیمت ثابت برای تنقلات ارائه دهیم اما می توانیم این اطمینان را به شما ببخشید که شما در حال خرید بالا ترین کیفیت چیپس استوانه ای به نازلترین قیمت هستید. قیمت ها در بازار هر چقدر هم که دچار نوسان شوند ما به عنوان عرضه کنندگان عمده چیپس استوانه‌ای همواره در تلاش هستیم که قیمت ها را ثابت و اقتصادی حفظ کنیم تا بتوانیم در این وضعیت سخت معاش و نگرانی های اقتصادی خانواده ها شادی و آرامش را در قالب یک خوردنی خوشمزه به شما عزیزان تقدیم کنیم.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.