مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پاپ کورن طعم دار کیلویی فله عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات پاپ کورن در بازارپاپ کورن فله ای کیلویی طعم دار قیمت مناسب

پاپ کورن و یا همان پفیلای معروف در بازار تنقلات نمکی که امروزه بصورت طعم دار در انواع مختلف توزیع بازار گردیده است بصورت عمده از نوع فله ای این محصول در سراسر بازار کشور به فروش می رسد.

انواع تولیدات پاپ کورن در بازار

اینکه بخواهیم از انواع پاپ کورن های توزیع شده در بازار نام ببریم باید گفت که دنیای تنقلات از نوع تنقلات نمکی بسیار متنوع بوده و در دسته های مختلفی که از دانه ها و یا گروه غلات تهیه و تولید شده که در ترکیب با طعم اسانس های خوراکی انها را به بهترین و خوشمزه ترین نوع تنقلات و میان وعده تبدیل کرده اند. به عنوان مثال می توان به تنقلاتی چون چیپس ها اشاره کرد که این محصول از نوع سیب زمینی بصورت برش های ورقه ای تهیه می شود و بعد از طی تمامی مراحل پوست کنی تا پخت و سرخ شدن و ترکیب با مواد طعم دهنده به یکی از بهترین تنقلات تبدیل می گردد.

و یا می توان به دانه ی ذرت اشاره کرد که از این محصول باز در دو روش و در تولید دو یا چند محصول از تنقلات می توان گفت تبدیل و تولید می گردد، به عنوان مثال از آرد ذرت در تهیه و تولید چیپس ذرت به کار می رود علاوه بر ان بلغور ذرت نیز در تهیه و تولید انواع اسنک ها من جمله پفک نمکی و کرانچی ها کاربرد دارد. و یکی دیگر از تولیدات محبوب این دانه ی ذرت در بین تنقلات نمکی تولیدات پاپ کورن بوده که به پفیلای گذشته هم مشهور می باشد.

از تولیدات صورت گرفته ی این پاپ کورن ها در بازار، در گذشته که بصورت نمونه های ساده ی نمکی تهیه می شود در خانه ها ولی امروزه شاهد تولیدات انبوه بصورت صنعتی هستیم که علاوه بر تامین بازار داخلی بخشی هم روانه ی بازار های صادراتی می گردد. پس از تولیدات پاپ کورن صنعتی می توان به وجود پاپ کورن با طعم های مختلف اشاره کرد که پرطرفدارترین طعم این محصول پاپ کورن پنیری با کچاپ می باشد و سایر طعم های متفرقه در بازار اعم از:

  • پاپ کورن با طعم سرکه ای
  • پاپ کورن با طعم لیمویی
  • پاپ کورن با طعم پیاز جعفری
  • پاپ کورن با طعم فلفلی
  • پاپ کورن با طعم شکلاتی
  • پاپ کورن با طعم قارچ

پاپ کورن فله ای کیلویی طعم دار قیمت مناسب

از نظر نرخ قیمت خرید فروش پاپ کورن در بازار می توان به تولیدات پاپ کورن پروانه ای و پاپ کورن توپی اشاره کرد که براساس نوع متفاوت بودن دانه ی ذرت در اشکال پروانه ای و توپی هستند و در این بخش بصورت سفارشات خرید عمده در سراسر بازار کشور با قیمت مناسب توزیع می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.