مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم انواع چیپس ذرت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع چیپس تولید در کشورپخش مستقیم عمده چیپس ذرت
چیپس ذرت

چیپس ذرت

چیپس ذرت که در انواع طعم ها تهیه و تولید شده اند در این مرکز پخش و فروش به صورت مستقیم از بخش تولیدی در سراسر بازار کشور عرضه می گردد پس می توانید برای سفارش خرید عمده و تامین بازار صادرات با ما در ارتباط باشید.

لیست انواع چیپس تولید در کشور

براساس وجود انواع تنقلات در بازار کشور یکی از مدل های پرطرفدار و پرفروش این تنقلات مربوط به چیپس بوده، محصولی که از برگه های سیب زمینی تهیه و تولید شده و بنابر ذائقه های مختلف افراد ان را در دسته هایی از طعم های گوناگون تهیه و تولید نموده اند. علاوه بر وجود چیپس های ورقه ای می توان به مدل چیپس های خلالی اشاره کرد که باز دنیای از طعم های گوناگون را دارا هستند. یکی از دیگر تنقلات ارائه شده اسنک ها، پفک ها با پاپ کورن های توپی و پروانه ای هستند که اغلب در نوع فله ای با مدل های بسته بندی پاکتی عرضه شده اند. و اما می پردازیم به مدل دیگری از چیپس ها که به چیپس ذرت معروف هستند.

چیپس ذرت

این چیپس های ذرت که تهیه شده از آرد ذرت می باشد در ترکیبی از طعم های همسان با نوع چیپس های برگه ای و تنوعی از دیگر طعم ها را در تولیدات خود افزوده اند. این چیپس های ذرت همانند مدل چیپس ها سیب زمینی طرح و مدلی از اشکال هندسی را دارا هستند که علاوه بر عرضه ی مدل بسته بندی شده از وزن های مختلف در نوع فله ای نیز به فروش می رسد. از جمله این انواع طعم های تولید شده ی چیپس ذرت در بازار عبارتنداز:
  1. چیپس ذرت با طعم ماست و موسیر
  2. چیپس ذرت با طعم نمکی
  3. چیپس ذرت با طعم مرغ
  4. چیپس ذرت با طعم فلفلی
  5. چیپس ذرت با طعم کچاپ
  6. چیپس ذرت با طعم پنیری

علاوه بر طعم های معرفی شده شاهد سایر انواع دیگر طعم ها در بین چیپس های سیب زمینی نیز هستیم من جمله چیپس های طعم دار سرکه ای تا لیمویی و …. . که وجود تک تک انها طرفدارن مخصوص به خود را دارد همراه با تنوعی از طرح های گوناگون بسته بندی در سایز با وزن های مختلف از مجموعه برندهای تولید کننده ی متعدد تشکیل شده است مانند:

  • چیپس مزمز
  • چیپس تاپیس
  • چیپس تردیلا
  • چیپس چی توز
  • و … .

چیپس ذرت

پخش مستقیم عمده چیپس ذرت

خب پخش صورت گرفته از انواع چیپس ها در بازار همانطور که گفته شد مربوط به برندهای تولید کننده ی متعدد و مختلفی بوده است که وجود هر یک تولیداتی از طعم های مختلف با درجه های کیفی بالا و پایینی را عرضه می نماید، بنابراین در این واحد و مرکز خرید فروش عمده ی چیپس می توانید این انواع چیپس ذرت همراه با سایر انواع چیپس های سیب زمینی و دیگر تنقلات حجیم شده را با نرخ قیمت مناسب مستقیم از درب کارخانه ی تولیدی تهیه و خریداری نماید جهت پخش بازار داخلی با صادرات به کشورهای جهانی.

چیپس ذرت

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.