مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید گندمک شیرین ۳۵ گرمی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سفارشات صادراتی گندمک شیرین چیست؟مرکز تولید و فروش گندمک شیرین ۳۵ گرمی

گندمک شیرین که جزء گروه تولیدات تنقلات نمکی بوده است این محصول در نوع شیرین تهیه می گردد که صورت هایی از تولیدات فله ای و بسته بندی شده را عرضه می نماید و در این بخش از فروش صادراتی گندمک شیرین همراه با بسته بندی ۳۵ گرمی تولید و صادر می شود.

سفارشات صادراتی گندمک شیرین چیست؟

همانطور که اشاره کردیم دسته تولیدات از نوع تنقلات بسیار متنوع بوده است و گروه های مختلفی از تولیدات تنقلات شیرین تا شور و نمکی را شامل می گردند و دسته بندی هر گروه تولیدی نمونه های مختلفی را به همراه دارد. این بخش همراه با عرضه ی تنقلات از گروه تولیدات تنقلات نمکی بوده که بخشی از تولیدات این دسته از تنقلات در نوع شیرین نیز عرضه می گردد، همانند تولیدات گندمک که علاوه بر اینکه در نوع گندمک نمکی تهیه می گردد، تولیدات گندمک شور را نیز شامل می گردد. تقاضای بازار مصرف برای هر دو گروه در بازار های مختلف کشور متفاوت بوده ولی پرفروش و پرطرفدار که در فصل های مختلف سال درخواست و خریداری می گردد.

و اما ادامه می دهیم تولیدات این بخش از گندمک شیرین را که از دانه ی گندم و با طی نمودن مراحل تولیدی به صورت حجیم شده تبدیل گردیده که با افزودن شکر به ان محصول فراوری شده از نوع گندمک شیرین را به بازار ارائه می دهند. با اینکه تقاضای بازار مصرف را اساسا برپایه ی تولیدات نوع گندمک فله ای می توان دید ولی باز بنابر وجود بازار های پخش و فروش مختلف تقاضای خرید نوع بسته بندی شده ی این محصول نیز وجود دارد. این گندمک شیرین با اینکه در نوع بازار داخلی پرفروش بوده امروزه شاهد تقاضای بازار صادراتی نیز هستیم و می توان گفت بخش عمده ی دیگری از این تولیدات روانه ی بازار های صادراتی می گردد من جمله کشور های همسایه تا کشور های حاشیه ی خلیج فارس و …. . همگی در نوع تولیدات گندمک شیرین فله ای درخواست دارند.

و اما درخواست های خرید برای تولیدات گندمک شیرین بسته بندی شده که در وزن های مختلف چون ۳۰ گرمی، ۳۵ گرمی با ۴۵ گرمی بوده است در بازار توزیع می گردد و باز بالاترین درصد درخواست های خرید از نوع تولیدات گندمک شیرین بسته بندی ۳۵ تا ۴۵ گرمی بوده که در کارتن های ۴۸ عددی بسته بندی شده اند. و از برند های مشهور تولید کننده ی گندمک شیرین در کشور برند بازو و جرقه را می توان معرفی کرد که امروزه هستند برند های متفزقه ای که تولید کننده ی این محصول نیز بوده اند.

مرکز تولید و فروش گندمک شیرین ۳۵ گرمی

پس به این ترتیب برای تهیه و خرید عمده صادراتی گندمک شیرین ۳۵ گرمی و نوع تولیدات گندمک شیرین فله ای می توانید با این مرکز تولید و فروش، از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید که بنابر یک تولید باکیفیت و درجه یک همراه با قیمت مناسب بهترین تولیدات از این محصول را ارائه می دهیم.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.