مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید چیپس استوانه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از چیپس استوانه ایقیمت بهترین چیپس استوانه ای

مرکز تولید چیپس استوانه‌ای کارخانه عظیم  با دستگاه  های پیشرفته داخلی آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می باشد. هر روز تعداد کامیون‌های زیادی سیب زمینی ها را از کشاورز خریداری کرده و به کارخانه می آورند.

سیب زمینی ها در کارخانه با فرایند شستشو وخرد کردن و ورقه ای شدن به خط تولید می روند. در آن جا به شکل مختلف بسته بندی شده و به دست خریداران می‌رسد، شرکت ما با خط تولیدی پیش رفته انواع چیپس استوانه ای وساده را با توان بالا تولید می کند.

مرکز تولید چیپس استوانه ای

مزایای استفاده از چیپس استوانه ای

مزایای استفاده از چیپس استوانه ای مزایای استفاده از چیپس استوانه‌ای بسیار قابل ذکر می باشد چیپس استوانه‌ای به عنوان یک تنقلات مکمل به حساب می‌رود که در بین کودکان بسیار جا باز کرده است. این چیپس به صورت ساده، نمکی و سرکه ای در بازار موجود می باشد.

این چیپس در بین کودکان و نوجوانان  طرفداران پر و پا قرصی دارد از  مزایای این چیپس می‌تواند  به پرکالری بودن آن اشاره کرد اکثر ما ایرانیان در مهمانی ها و تولد ها از چیپس  استوانه‌ای به صورت هدیه و به صورت پذیرایی استفاده می کنیم، مزه چیپس استوانه‌ای بسیار خوشمزه و ترد می باشد.

چیپس استوانه ای از نوع  چیپس های، های کلاس می باشد. چیپس ها علاوه بر مزایا، مضراتی هم دارند که باعث می‌شود فشار خون بالا برود و وزن افراد را زیاد کند. بهتر است چیپس را در منزل تهیه کنید که سالم تر و مفید تر باشد، مصرف چیپس در شب توصیه نمی شود چون باعث اختلال در خواب می گردد. 

بیشتر خانم های خانه دار برای تغذیه بچه ها از چیپس هایی که در منزل به صورت خلالی درست می‌شود استفاده می‌کنند که این چیپس ها  بسیار پرکالری و پر ویتامین است که انرژی بدن را  تامین می کند و می تواند جز یکی از وعده‌های غذایی محسوب شود. 

باشد که بتوانیم در راستای تولید این چیپس با مزایای بهتری درخدمت مشتریان قرار بگیریم. 

قیمت بهترین چیپس استوانه ای

قیمت بهترین چیپس استوانه ای قیمت چیپس استوانه ای نسبت به چیپس های معمولی گران‌تر می‌باشد چون نوع بسته بندی آن با  سایر چیپس ها متفاوت است. خریداران می‌توانند برای خرید عمده چیپس استوانه‌ای به درب کارخانه مراجعه کنند و چیپس  با قیمت مناسب تری را تهیه بفرمایند.

شرکت ما می تواند این محصول را با فروش ویژه هر ماهه به مشتریان  عزیز ارائه بدهد تا بتوانند از قیمت های مناسب  بهره ببرند. قیمت چیپس استوانه ای در بازار در فروشگاه‌ها و مراکز این محصول بسیار متفاوت است. 

به خاطر کمبود موادی مثل سیب زمینی و گران شدن آن قیمت چیپس هم متغیر می باشد و نوسانات ارز می‌تواند روی قیمت این محصول تاثیر بگذارد

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.