مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی پخش پفک هندی فله ای خام+سرخ شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع تولیدات پفک هندی خام در چیست؟تفاوت در تولیدات پفک هندی خام و اماده چیست؟مرکز و نمایندگی پخش و فروش عمده تنقلات فله ای

پخش انواع پفک در بازار کشور را می توان معرفی کرد از تولیدات مختلف این محصول خوشمزه و دوست داشتنی که طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نموده است و در این مرکز پخش عمده تولیدات نوع پفک هندی بصورت خام و سرخ شده در طعم های مختلف و فله ای به فروش می رسد.

تنوع تولیدات پفک هندی خام در چیست؟

پفک هندی یکی از گروه خوراکی ها از گروه تنقلاتی بوده است که به شیوه های مدرن و صنعتی امروزی تهیه و تولید می گردد. تولیدات این محصول به کشور هایی چون پاکستان، هند و چین می توان مرتبط کرد که در اشکال مختلف تهیه و تولید می نمایند و براساس طعم های مختلفی هم که ارائه دادند می توان گفت که مورد استقبال بازار فروش قرار گرفت. رفته رفته در بازار ایران نیز این محصول جای خود در بین دیگر تنقلات گرفت و علاوه بر واردات این محصول از کشور پاکستان شاهد واحد های تولید کننده ی این پفک هندی در ایران نیز شدیم و استان سیستان و بلوچستان یکی از مرکز و یا قطب تولید کننده ی نوع خام از این پفک هندی ها در کشور شدند پس با برند های مختلف می توان باز این محصول را تهیه کرد که البته می توان به دیگر برند ها در بخش های دیگر از کشور هم اشاره کرد. تنوعی تولیدی از این پفک هندی را می توان اینطور وصف کرد که در اشکال متنوع هندسی تهیه می شوند من جمله

  • پفک هندی خام لوله ای
    پفک هندی خام پنجره ای
    پفک هندی خام سه بعدی
    پفک هندی خام دو بعدی

تفاوت در تولیدات پفک هندی خام و اماده چیست؟

تفاوتی که در تولیدات این پفک هندی خام و با نوع اماده سرخ شده می توان دید و نام برد در نوع طعم دهی این محصول بوده. پفک هندی خام همانطور که از نام ان پیداست خام و بدون طعم دهی می باشد پس طبق مراحل اماده سازی این محصول ان را در روغن داغ تفت داده می شود و بعد از فرم دهی و سرخ شده وارد مرحله ی طعم دهی می شود که با غوطه ور شدن در محلول طعم دهی که همراه با طعم اسانس های خوراکی مختلف بوده طعم دهی می شود.
دسته بندی طعم های مختلف از این پفک هندی اماده سرخ شده می توان به طعم های گوناگونی اشاره کرد ولی مجموعه طعم های پرطرفدار طعم کچاپ، پنیر، سرکه، لیمویی، فلفلی نام برد و دیگر طعم های رایج در بین تولید کنندگان طعم پیاز جعفری، ماست موسیر، چیزبرگر و باربیکیو و … بوده است.


عمده تولیداتی که از این پفک هندی اماده در بازار ارائه شده است نوع تولیدات فله ای این محصول بوده که البته به ندرت می توان در نوع بسته بندی شده تهیه کرد که برخی از شرکت ها ان را ارائه داده اند مانند چی توز، یامی از جمله برند های معروف عرضه کننده ی این اسنک های تارگت، پفک هندی سرخ شده ی اماده هستند.

مرکز و نمایندگی پخش و فروش عمده تنقلات فله ای

بنابر مرکز های فروش متعدد در سطح کشور این بخش یکی از مرکز های پخش و فروش عمده انواع تنقلات من جمله پفک هندی خام و اماده در طعم های مختلف همراه با ارائه دیگر تنقلات از اسنک های خوراکی خوشمزه بصورت فله ای بوده است پس بخش های مختلف فروش در کشور چون نمایشگاه ها، مراکز صادراتی و … می توانند برای سفارش و خرید عمده ی انواع پفک هندی خام و اماده با ما و از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.