مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش انواع اسنک شکلاتی فله طعم دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی/خصوصیت های تولیدی اسنک های شکلاتیتولیدات نوع اسنک های نمکی به چه صورت هستند؟فروش انواع اسنک شکلاتی طعم دار+قیمت مناسب بازار

فروش انواع اسنک از گروه تنقلات در بازار کشور را می توان دسته هایی از تولیدات اسنک شکلاتی تا اسنک های طعم دار نمکی نام برد که فروش این بخش همراه با عرضه انواع گوناگون اسنک های شکلاتی طعم دار فله ای با طرح های گوناگون می باشد.

ویژگی/خصوصیت های تولیدی اسنک های شکلاتی

دنیای تولید از اسنک ها که جزء گروه تولیدات تنقلات حجیم شده هستند بسیار متنوع بوده اند که هر کدام در اشکال مختلف از طعم های متنوع در بازار امروزی عرضه و به فروش می رسند. و انچه از این تولیدات اسنک ها برای فروش در نظر گرفته شده است مربوط به گروه تولیدات اسنک های شکلاتی بوده است. پس تولیدات نوع اسنک ها هم از گروه شیرین بوده و هم از تولیدات نوع طعم های نمکی و شور می باشد.

می پردازیم به معرفی تولیدات نوع اسنک های شکلاتی، از ویژگی ها و خصوصیت های تولیدی اسنک های شکلاتی می توان اینطور بیان کرد که این محصول که از غلات گندم تهیه و تولید شده است همراه با یک لایه ی شکلاتی بوده و این مغز شکلاتی باز برگرفته از گروه طعم های مختلفی هم می باشد، که البته نوع اسنک های شکلاتی در قالب اشکال مختلفی هم وجود دارد، که طرح های ارائه شده از این اسنک های شکلاتی می توان به اسنک بالشتی شکلاتی، اسنک استیکی، چوکوبیلو لوبیایی، سریال صبحانه، چی پف شکلاتی بوده اند.

و اما دسته بندی طعم های تولیدی از این اسنک های شکلاتی که همراه با مغز شکلات بوده اند در طعم هایی چون طعم نارگیلی، شکلاتی، پرتقالی، توت فرنگی، موز هستند و البته تمامی این تولیدات از اسنک های شکلاتی با وجود اینکه در نوع بسته بندی های پاکتی در وزن های متفاوت بوده اند، در بخش های فروش تنفلات حجیم شده نوع تولیدات فله ای بسیار پطرفدارتر و پرفروش ترین بوده است.

تولیدات نوع اسنک های نمکی به چه صورت هستند؟

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم تولیدات از نوع اسنک ها به دو دسته تقسیم بندی شدند و با مدل های اسنک های شکلاتی اشنا شدیم و اما تولیدات مربوط به اسنک های نمکی، این اسنک ها در طعم هایی از اسانس های خوراکی بوده اند که بصورت شور نمکی آغشته شده اند، اسنک های نمکی طعم هایی که دارا هستند طعم استیک، خلیجی، باربیکیو، کچاپ، پنیری، ماسالا و … بوده است که باز عمده ی این تولیدات از اسنک های نمکی تولیدات فله ای در کارتن هایی به وزن های ۳ الی ۴ کیلوگرمی بوده اند و به اسنک های رینگی، اسنک های المپیکی با اسنک های فینگرز معروف هستند.

فروش انواع اسنک شکلاتی طعم دار+قیمت مناسب بازار

فروش این انواع اسنک ها در بازار کشور که همراه با عرضه ی تولیدات متنوع از این محصولات بوده است، برای تهیه و خرید عمده ی این انواع اسنک ها و دیگر گروه های تولید کننده ی تنقلات حجیم شده می توانید با این بخش و مرکز فروش اینترنتی در ارتباط بوده و از تولیدات به روز و تازه ی این محصولات با قیمت های مناسب بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.