مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت صادراتی گندمک شیرین فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی تولیدات تنقلات گندمک شیرینفروش صادراتی گندمک شیرین با قیمت مناسب

گندمک شیرین جزء تنقلات پرطرفدار بشمار می رود و در این بخش و مرکز فروش عمده تولیدات نوع گندمک شیرین فله ای و مدل های بسته بندی در وزن های مختلف مناسب بازار صادرات به کشور های مختلف جهانی با قیمت مناسب عرضه می گردد.

ویژگی تولیدات تنقلات گندمک شیرین

خب همانطور که گفته شد دنیای تنقلات از انواع و  اقسام گوناگونی روبه رو هست و هر بازاری خواهان نمونه ای از این تولیدات می باشد، موضوع این بخش از تنقلات مربوط به تنقلات از نوع غلات حجیم شده می باشد که در گروه های مختلف از تولیدات دسته بندی می شوند و این انواع تنقلات از غلات حجیم شده اعم از :

  1. گندمک شیرین
  2. گندمک شور
  3. برنجک بلغور ذرت و برنج
  4. چیپس ذرت
  5. بادام زمینی روکش دار
  6. مغزیجات روکش دار

و … . موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات گندمک شیرین بوده که از دانه های گندم بصورت حجیم شده و نوع شیرین تهیه می شود. این گندمک شیرین با طی نمودن مراحل تولید که بصورت حجیم شده بوده اند و افزودن مواد اولیه ی دیگری که برای تولید این محصول مورد نیاز می باشد بصورت دانه های حجیم شده از نوع شیرین تبدیل می شوند که مصرف ان برای تمامی گروه های سنی و کودکان بهترین و مناسب ترین میان وعده ی مقوی بوده است بنابر دارا بودن املاک و مواد معدنی مغزی و غلاتی که در خود دارد بهترین جایگزین برای هر نوع تنقلات شیرین دیگری می باشد. و اما تولیدات صورت گرفته و ارائه شده از این گندمک شیرین که هم مدل فله ای و هم نوع بسته بندی پاکتی را دارا بوده است.

این گندمک فله ای با اینکه در نوع کیسه های بدون آرم اغلب توزیع می گردید اما امروزه در نوع سفارشات صادراتی با دارا بودن تمامی مجوزات و استاندارد های روز دنیا این امکان و فرصت لازم برای صادرات را ممکن ساخته است. پس علاوه بر اینکه در نوع تولیدات بسته بندی شده قابل خریداری برای صادرات بوده امکان صادرات گندمک شیرین فله ای نیز ممکن می باشد. یکی از مراکز اصلی تولید کنندگان گندمک شیرین در کشور مشهد، نیشابور بوده و در خود مجموعه کارگاه و کارخانجات تولیدی انبوهی را جای داده و برخی دارای این استاندارد ها برای صادرات هستند. مانند گندمک شیرین بازو.

فروش صادراتی گندمک شیرین با قیمت مناسب

قیمت گندمک شیرین براساس نوع عرضه ی صورت گرفته که در نوع فله ای و بسته بندی می باشد با کمی اختلاف قیمت فروش همراه بوده و در این بخش براساس یک عرضه ی مستقیم از بخش تولیدی می توانید با قیمت مناسب و در نوع سفارشات عمده اعم از پخش بازار داخلی با صادرات به کشور های جهانی با ما در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.