مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خلال سیب زمینی منجمد فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع بسته بندی خلال سیب زمینی نیمه امادهفروش عمده خلال سیب زمینی منجمد با قیمت مناسب

سیب زمینی نیمه آماده ی منجمد عرضه ی بازار در مدل های متفاوتی از بسته بندی ها به بازار عرضه شده اند همراه با برند های تولید کننده ی متعدد که در این بخش تولیدات نوع خلال سیب زمینی نیمه آماده ی منجمد بصورت فله ای با قیمت مناسب به فروش می رسد.

معرفی انواع بسته بندی خلال سیب زمینی نیمه اماده

خب در بین غلاتی که سالانه در بخش های مختلف کشور کشت و برداشت میشود به شیوه های مختلفی این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال یکی از این انواع کشت های صورت گرفته سیب زمینی نام دارد که مصرف فوق العاده بالایی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. این سیب زمینی به نوبه ی خود دارای املاح و مواد معدنی مغذی بوده است و کشت ان در مدل های مختلفی در بخش های مختلف از جهان صورت می گیرد. در ایران کشت سیب زمینی نیز بسیار بالا بوده و علاوه بر پخش در بازار های ایرانی بخش عمده ای هم به بازار های جهانی ارسال و صادر می گردد. و اما تولیدات ارائه شده از این سیب زمینی، یکی از مدل های برش خورده ی سیب زمینی، به سیب زمینی نیمه اماده منجمد می باشد که در برش های مختلفی این محصول تهیه می گردد اعم از:

  • خلال سیب زمینی برش ۱۰*۱۰
  • خلال سیب زمینی برش ۹*۹
  • خلال سیب زمینی برش ۷*۷
  • خلال سیب زمینی برش ساده
  • خلال سیب زمینی برش زیگزاکی

خب علاوه بر برش های متفاوت از این خلال سیب زمینی ها می توان دید و گفت که در مدل های مختلف از وزن های متفاوت نیز بسته بندی می گردد، وزن هایی چون ۹۰۰ گرمی، بسته بندی دو و نیم کیلویی با بسته بندی های فله ای ۱۰ کیلو گرمی بوده اند. این تولیدات خلال سیب زمینی بعد از پوست کنی و برش خوردن و گذراندن مرحله ی قرار گرفتن در اب گرم به مرحله ی نیمه سرخ شدن می رسد که بعد از سرد شدن در بسته بندی های معرفی شده پر شده و روانه ی بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی می گردد.

فروش عمده خلال سیب زمینی منجمد با قیمت مناسب

فروش عمده خلال سیب زمینی نیمه آماده منجمد در این بخش طبق معرفی های صورت گرفته تهیه تولید و عرضه می گردد، پس عمده خریداران و صادر کنندگان این محصول برای سفارش و خرید خود می توانند با ما در ارتباط بوده تا با ثبت سفارشات خود از تولیدات خلال سیب زمینی باکیفیت و اعلا بهره مند گردند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.