مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید چیپس ذرت طعم دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی طعم دار کردن چیپس ذرتنرخ فروش چیپس ذرت صادراتی

چیپس ذرت طعم دار یکی از تنقلات خوشمزه و پرطرفدار در بین کودکان بوده و در بازار فروش علاوه بر قیمت های مختلف و طعم های گوناگون و بی‌نظیر، برندهای روز دنیا را دربردارد. بنابراین شما می توانید چیپس ذرت را در طعم های گوناگون، با کیفیت بالا و عطر و بوی بی نظیر از طریق سایت ما که یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده در ایران است؛ این محصول را تهیه و از خواص شگفت انگیز آن بهره مند شوید. در ضمن قیمت خرید چیپس ذرت طعم دار به عواملی بستگی دارد که شامل: نوع بسته بندی، کیفیت و برندهای مختلف می باشد.

قیمت خرید چیپس ذرت طعم دار

چگونگی طعم دار کردن چیپس ذرت

چگونگی طعم دار کردن چیپس ذرت چیپس ذرت در طعم های مختلف یک میان وعده بی‌نظیر و خارق العاده برای کودکان، علی الخصوص در جشن تولد آنان بوده که علاوه بر مصارف زیاد یک آرامش دهنده و نشاط آور به حساب آمده است.

همواره برای اهمیت به سلامت خود و خانواده می‌توانید این مبحث را تا انتها مطالعه کنید، با ما همراه باشید. مواد لازم: آرد نشاسته ۵۰ گرم، آرد ذرت ۵۰ گرم، آرد گندم ۴۰ گرم، پودر پیاز یک قاشق چای‌خوری، شیر نصف پیمانه، پودر جعفری نصف قاشق غذاخوری، نمک نصف قاشق چای خوری، زعفران دو قطره، تخم مرغ ۱ عدد…

طرز تهیه: ابتدا مواد خشک را با هم ترکیب کرده و بعد پودر پیاز و جعفری حتی نمک را اضافه می کنیم و بعد از هم زدن شیر را می افزاییم و خوب مخلوط می کنیم و پس از مخلوط شدن مواد تخم مرغ را اضافه و هم می زنیم تا مواد یکدست و یکنواخت شود.

در مرحله بعدی ظرفی نسبتا گودز را انتخاب نموده و روغن را به داخل آن می ریزیم تا کاملا داغ شود و بلافاصله قالب مخصوص چیپس ذرت را درون ظرف روغن می گذاریم تا قالب به طور کامل در روغن داغ شود.

پس از داغ شدن قالب آن را به آرامی داخل مایع آماده شده می گذاریم و سپس درون ظرف روغن سرخ می کنیم. چیپس ذرت شما آماده شده است و کافیست آنها را در سبد فلزی بگذارید تا روغنشان گرفته شود.

نرخ فروش چیپس ذرت صادراتی

نرخ فروش چیپس ذرت صادراتی چیپس ذرت صادراتی یکی از نمونه تنقلات تولید شده در کشور بوده که علاوه بر فروش بالا سبب گشته بازارهای صادرات نیز اقدام به صادرات آن به کشورهای خارجی کنند. نرخ فروش چیپس ذرت عمده به روز بوده و تا حدودی متغیر می باشد و شما می توانید برای خاطر نشان کردن قیمت و کیفیت محصول از طریق راه های ارتباطی با مجموعه فروش ما در ارتباط باشید تا با اطمینان خاطر و هزینه های مقرون و به صرفه محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.