مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده چیپس سیب زمینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه چیپس سیب زمینی خانگیقیمت روز انواع چیپس سیب زمینی

قابل ذکر است که چیپس سیب زمینی در مقادیر جزئی و عمده به صورت غیر حضوری عرضه می گردد. انواع چیپس سیب زمینی با بسته بند های متنوع در طعم های مختلف به فروش می رسد. همچنین سیب زمینی دارای فراورده ها و محصولات مختلفی است که چیپس از جمله خوشمزه ترین، محبوب ترین، پر مصرف ترین و … آن است.

قابل ذکر است که فروش چیپس سیب زمینی در طعم های مختلف هم اکنون به دلیل تسریع و تسهیل در عملیات خرید به صورت کاملا غیر حضوری و آنلاین صورت می پذیرد.

فروش عمده چیپس سیب زمینی

طرز تهیه چیپس سیب زمینی خانگی

طرز تهیه چیپس سیب زمینی خانگی همانطور که واضح است چیپس سیب زمینی بسیار پر مصرف می باشد چرا که می توان آن را به تنهایی و یا همراه غذا ها مانند کباب ها، خورشت ها، فست فود ها و … استفاده کرد. امروزه می توان چیپس سیب زمینی را به راحتی در خانه درست کرد که یکی از بهترین روش ها این است که خلال های سیب زمینی  را 2 الی 3 دقیقه در آب جوش قرار داده سپس آبکش کرده و در تابه سرخ کرده و یا از دستگاه سرخ کن استفاده کرد.

قابل ذکر است که چیپس های سیب زمینی به صورت خلال و ورقه ای در طعم های متنوعی مانند: ساده، نمکی، سرکه ای، پیاز جعفری، گوجه ای، پیتزایی، ماست و ریحان، پنیری، کاکائویی، لیمویی، کچاپ، ماست و موسیر، سالسا، چیلی، بالزامیک، ماست و موسیر و … تولید می گردد و به صورت جزئی و عمده به فروش می رسند.

امروزه چیپس های سیب زمینی در ضخامت بسیار متنوع اند و با توجه به سلیقه های مختلف، چیپس های نازک تا ضخیم تولید شده اند که به راحتی از سایت های عرضه کننده انواع چیپس های سیب زمینی با قیمتی مناسب قابل تهیه می باشند.

قیمت روز انواع چیپس سیب زمینی

قیمت روز انواع چیپس سیب زمینی همانطور که می دانید چیپس سیب زمینی یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین خوراکی ها است که در حال حاضر قیمت روز چیپس سیب زمینی در سایت های فروش انواع چیپس سیب زمینی قابل رویت می باشد.  

قابل ذکر است که چیپس خلالی سیب زمین در کنار بسیاری از غذا ها مانند خورشت ها، کباب ها و در فست فود ها بسیار مشاهده می شود لذا برای راحتی بیشتر خلال چیپس سیب زمینی به صورت عمده و جزئی عرضه می گردد. 

همچنین برای راحتی بیشتر در درست کردن چیپس سیب زمینی، بسته های چیپس نیمه پخته به صورت آماده موجود می باشد که می توان تهیه نموده و در خانه سرخ کرد. این محصول در روغن های کاملا گیاهی و تازه سرخ شده و سپس بسته بندی گردیده است لذا با اطمینان خاطر چیپس سیب زمینی در وزن های مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.