مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید انواع پفک نمکی پنیری کچاپ

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل پفک نمکی پنیری کچاپ تولید شدهخرید انواع پفک نمکی کیلویی قیمت مناسب

انواع اسنک ها از نوع پفک نمکی که در طعم های پنیری کچاپ از مدل های مختلف تولیدی به بازار عرضه شده اند برای خرید عمده از تولیدات این محصول در نوع فله ای با قیمت خرید مناسب با ما در این بخش همراه باشید و در تماس.

انواع مدل پفک نمکی پنیری کچاپ تولید شده

گروه تولیدی از تنقلات را که در مورد ان در بخش های قبلی صحبت شده است معرفی کرده ایم که تشکیل شده از چند بخش تولیدی در طعم های مختلف و ان هم تنقلات شور، شیرین و نمکی می باشد و هر یک از این گروه های تولیدی دنیای از انواع و اقسام گوناگون اشکال با طعم ها را دارا هستند. و این گروه های تولیدی از تنقلات هم در بخش های مختلف از مراکز استانی تهیه می شوند که علاوه بر توزیع در بازار های داخلی بخش عمده ای از ان هم در بازار های صادراتی عرضه می شوند.

خب موضوع ما در این بخش مربوط به تولیدات از تنقلات حجیم شده می باشد، یکی از گروه های پرطرفدار و پرفروش در تنقلات بوده و می توان گفت به خوبی در تمامی فصول سال مورد مصرف و تولید قرار می گیرند و این تولیدات هم در نوع فله ای و هم در مدل های بسته بندی شده هستند که در اسامی مختلف از برند های تولید کننده روانه ی بازار مصرف شده اند.

از بین این انواع تنقلات حجیم شده ما معرفی می کنیم گروه تولیدی از پفک نمکی را، این پفک نمکی یکی از تنقلات قدیمی از سال های گذشته تا به امروز بوده که خاطره ای برای تمامی گروه های سنی در دنیای امروزی بوده است. پفک نمکی ذر گذشته در نوع پفک نمکی لوبیایی تهیه می شده و طعم پنیری کچاپ را دارا بوده که امروز این محصول در تنوعی از اشکال مختلف روانه ی بازار مصرف شده اند مانند پفک نمکی لقه ای، توپی، لوله ای، چرخی و لوبیایی که هنوز هم در چرخه ی تولید قرار دارد.

طعم اصلی از این پفک نمکی همان طعم پنیری کچاپ به رنگ قرمز بوده است که البته در نوع تک طعم پنیری و کچاپ هم امروزه عرضه شده است و نوع بسته بندی را می توان از تولیدات پفک نمکی فله ای تا بسته بندی شده در اوازن مختلف می توان معرفی کرد. شرکت های معروفی چون چی توز و مزمز از برند های مشهور بازار کشور می باشد که برند های متفرقه نیز کم کم توانسته اند بازار های فروش خوبی را به خود اختصاص دهند. این پفک نمکی پنیری کچاپ در بازار امروزی همراه با سایر تنقلات حجیم شده بسیار پرفروش بوده است پس در مدل های مختلف تهیه تولید و توزیع می گردند. مانند انواع اسنک تارگت، اسنک بوشار، چیپس سیب زمینی، چیپس ذرت و … .

خرید انواع پفک نمکی کیلویی قیمت مناسب

قیمت این انواع تنقلاات حجیم شده می توان گفت در برخی موارد از تولیدات یکسان و گاه براساس مدل های متفاوت در تولید از نوع محصول متغیر از یکدیگر بوده اند اما این بخش یکی از مرکز های پخش و فروش عمده ی انواع اسنک ها از پفک ها و دیگر محصولات حجیم شده ای هستند که با قیمت مناسب برای هر بازار پخشی در حال توزیع می باشد که برای سفارشات خرید عمده ی این انواع محصولات می توانید با این بخش در ارتباط باشید. تولید گندمک شیرین نیز بخشی از این گروه تولیدات تنقلات حجیم شده می تواند بوده باشد که باز در مدل های مختلف در حال فروش در بازار کشور می باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.