مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه پاپ کورن سرکه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مصرف پاپ کورن در زنان باردار فراموش نشودواردات انواع پاپ کورن سرکه ای

پاپ کورن یا ذرت بو داده از تنقلات و خوردنی های خوشمزه است که در بین تمامی سنین محبوب است، این خوراکی در طعم های گوناگونی تهیه می شود، یکی از پر طرفدار ترین طعم پاپ کورن سرکه ای است. مرکز خرید پاپ کورن سرکه ای از معتبر ترین مراکز فروش پاپ کورن در طعم های مختلف است و پاپ کورن های با کیفیت و درجه یک را به صورت مستقیم به بازار های داخلی عرضه می کند.

فروش ویژه پاپ کورن سرکه ای

مصرف پاپ کورن در زنان باردار فراموش نشود

مصرف پاپ کورن در زنان باردار فراموش نشود پاپ کورن یا ذرت بو داده یکی از سالم ترین تنقلات محسوب می شود، به دلیل آنکه این خوراکی به صورت مستقیم از دانه های ذرت تهیه می شود بنابراین تمامی خواص دانه های ذرت را در خود حفظ می کند و مصرف پاپ کورن به عنوان میان وعده برای تمامی افراد توصیه می شود.

پاپ کورن دارای خواص متعددی است، خواص متعدد این خوراکی به دلیل داشتن بسیاری از مواد معدنی و ویتامین در ترکیبات خود است، پاپ کورن دارای ترکیبات پلی فنیک، آنتی اکسیدان، B کمپلکس، ویتامین E، سدیم، آهن، پتاسیم، کلسیم، منگنز و منیزیم است بنابراین مصرف این خوراکی در بارداری مزیت های زیادی هم به مادر و هم جنین دارد و در زیر به دلایل این موضوع می پردازیم:

  • فیبر بالا: فیبر بالای پاپ کورن به هضم غذا کمک می کند و می تواند سلامت دستگاه گوراش را تضمین کند بنابراین مصرف پاپ کورن که غنی از فیبر است در دوران بارداری توصیه می شود.
  • منگنز و ترکیبات پلی فنیک: یکی از وظایف این مواد مغذی در بدن، حفظ تراکم استخوان هاست، بنابراین مصرف پاپ کورن خطر ابتلا به پوکی استخوان در دوران بارداری را کاهش می دهد و سلامت استخوان ها را تضمین می‌کند.
  • آهن: بدن برای ساخت هموگلوبین خون به آهن نیاز دارد، وجود مقادیر زیاد آهن در پاپ کورن از کم خونی ناشی از فقر آهن در دوران بارداری جلوگیری می کند.

واردات انواع پاپ کورن سرکه ای

واردات انواع پاپ کورن سرکه ای مراکز بسیاری در سراسر کشورمان واردات پاپ کورن را انجام داده و به فروش می رسانند یکی از معتبر ترین مراکز واردات انواع پاپ کورن، مرکز خرید پاپ کورن سرکه ای است و این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت بالا عرضه می کند، مشتریان گرامی می توانند برای خرید پاپ کورن سرکه ای با کیفیت و درجه یک به سایت مرکز خرید پاپ کورن سرکه ای مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را در وزن های مختلف سفارش دهند.

لازم به ذکر است این مرکز برای راحتی حمل این محصول را در بسته بندی های مخصوص ارائه می دهد تا ضمن راحتی حمل، از نور مستقیم خورشید و رطوبت هوا که باعث خراب شدن محصول می شوند جلوگیری شود و محصولات سالم به دست مشتریان برسد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.