مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پفیلا گوجه ای عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

طبع پفیلا گرم است یا سرد؟قیمت پفیلا گوجه ای تازه

در حال حاضر فروش پفیلا گوجه ای عمده، در حجم و تناژ بالا توسط مراکز فروش مجاز و هم چنین سایت اینترنتی منحصر به فرد آن یعنی https://tanaqolat.com/ در سطح بازار های مختلف داخلی و خارجی در بهترین شکل ممکن و با کیفیتی بسیار مطلوب صورت می گیرد که از قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه ای برخوردار است و نیز توانسته مشتریان زیادی را جذب نموده و با کسب اعتماد و رضایت مندی آنها به سود و منفعت خالصی دست یابد.

فروش عمده پفیلا گوجه ای عمده

طبع پفیلا گرم است یا سرد؟

طبع پفیلا گرم است یا سرد؟

از جمله محصولات بسیار پرفروش و پر مصرف که امروزه در دسته تنقلات سالم قرار گرفته است پفیلا یا همان ذرت بوداده و یا شکوفه ذرت می ‌باشد که به دلیل داشتن خواص ارزنده دارویی و غذایی و نیز طبع منحصر به فرد بسیار مورد توجه علاقمندان و دوستداران این محصول قرار گرفته است.

شایان ذکر است که طبع این محصول سرد و خشک می باشد که مصرف آن به افراد سرد مزاج توصیه نمی‌گردد مگر اینکه آن را با مصلح این تنقلات خوشمزه و خوش خوراک استفاده نمایند.

البته ناگفته نماند که مصلح این محصول را می‌توان ادویه جات گرم و معتدل محسوب نمود که نقش بسیار مهمی را نیز در طعم و مزه آن دارند که از آن جمله می توان به فلفلی و غیره اشاره نمود.

هم چنین است که پفیلا با تنوعی از طعم و مزه، رنگ و کیفیت در بازار مصرف وجود دارد که افراد باید آن را با توجه به ذائقه، مزاج و طبع خود مورد استفاده قرار دهند که از این محصول پر انرژی و پر کالری بتوانند به خوبی بهره مند گردند.

قیمت پفیلا گوجه ای تازه

قیمت پفیلا گوجه ای تازه

امروزه قیمت پفیلا گوجه ای تازه بر اساس عواملی من جمله میزان کیفیت، بسته بندی و حجم آن، نحوه و میزان عرضه و تقاضا ،نوسانات ارزی در کشور، هزینه تولید، حمل و نقل و انبارش، طعم و مزه، برند کارخانه تولید کننده و بسیاری عوامل دیگر تعیین می گردد که وجود یا عدم وجود هر یک از این پارامتر ها و عوامل در کاهش و یا افزایش نرخ آن تاثیر مثبتی گذاشته است.

شایان ذکر است که متقاضیان و خریداران این محصول در جهت اطلاع و آگاهی از قیمت بسیار مناسب آن نسبت به کیفیت این نوع بادام می‌توانند به سایت اینترنتی https://tanaqolat.com/ مراجعه نمایند که با توجه به نیاز و قدرت خرید خود و نیز کمک از راهنمایی های کارشناسان زبده و با تجربه، آن را بدون کوچکترین هزینه، زحمت و اتلاف وقت آن را انتخاب و خریداری نموده تا در اسرع وقت در محل تعیین شده از سوی خود تحویل گیرند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.