مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پفک هندی سه بعدی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پفک هندی سه بعدی بازار پخشعمده فروشی انواع پفک هندی فله ای
پفک هندی

پفک هندی

پفک هندی از جمله اسنک های معروف بازار پخش و فروش در دنیای تنقلات حجیم شده و در بازار امروزی کشور بوده است که همراه با تنوعی از تولیدات بصورت سه بعدی و دیگر طرح های ارائه شده روانه ی بازار مصرف می گردد که فروش عمده ی پفک هندی سه بعدی فله ای عرضه می گردد.

انواع پفک هندی سه بعدی بازار پخش

پفک هندی

بازار پخش از تنقلات حجیم شده را همراه با انواع و اقسام گوناگونی می توان دید که از غلات حجیم شده ی مختلفی تهیه و روانه ی بازار پخش و مصرف شده است، به عنوان مثال چیپس که از ذرت با سیب زمینی تهیه می شود در کنار ان تنقلات دیگری چون شیرین گندومک که از گندوم و برنجک هم از برنج تهیه می شود و نوع دیگر از این تنقلات حجیم شده مربوط به تولیدات پفک بوده که از بلغور ذرت تهیه می شود همراه با اشکال مختلف اعم از پفک توپی، لوله ای، لوبیایی و … که نوع پرطرفدار دیگر از این پفک ها در بازارهای پخش و فروش مربوط به تولیدات پفک هندی بوده که باز این محصول در اشکال مختلفی پخش بازار فروش هستند مانند:

  1. پفک هندی سه بعدی
  2. پفک هندی لوله ای
  3. پفک هندی لانه زنبوری
  4. پفک هندی پنجره ای
  5. پفک هندی طرح ستاره
  6. پفک هندی طرح گل
  7. پفک هندی نیزه ای

بخشی از این تولیدات پفک هندی ها توسط کارخانجات تولیدی در کشور تهیه و عرضه می شود و بخش اعظم دیگری از این محصولات پفک هندی به عنوان محصول وارداتی به کشور وارد می گردد و از جلمه کشورهای وارد کننده ی این محصول پاکستان با هند بوده. مواد تشکیل دهنده ی پفک هندی نشاسته ی ذرت، نمک با روغن مایع بوده است که کشورهای اسیایی نظیر چین، هند با پاکستان و ایران پرطرفدارترین های این محصول هستند. پس در اشکال مختلف در بازار ایران پخش گردیده است و بخش های مختلفی از مراکز فروش این محصول را تهیه و عرضه می نماید در نوع پفک هندی خام و پفک هندی آماده سرخ شده به فروش می رسد.

پفک هندی

عمده فروشی انواع پفک هندی فله ای

فروش پفک هندی فله ای این بخش همراه با انواع و اقسام نام برده شده از اشکال پفک هندی بصورت عمده در سراسر بازار کشور بوده است و می توانید برای سفارشات خرید عمده ی خود از این انواع پفک هندی فله ای با ما در تماس باشید و به ثبت سفارشات خود اقدام نماید. البته در کنار عرضه ی تولیدات متنوع از پفک هندی فله ای انواع پفک پنیری کچاپ با طرح های مختلف لوبیایی، توپی و حلقه ای در نوع فله ای و همچنین محصولات دیگری چون کرانچی فله ای با طعم پنیری، فلفلی و تند آتیشی نیز عرضه می شود.

پفک هندی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.