مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده خلال سیب زمینی کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف خلال سیب زمینیمراکز خرید خلال سیب زمینی بزرگ

خلال سیب زمینی نیمه منجمد یکی از انواع غذاهای نیمه آماده بوده که در بسته بندی هایی با وزن های گوناگون و در مدل های مختلف در فروشگاه های مواد غذایی توزیع می گردند. این محصول یکی از پرطرفدارترین غذاهای نیمه آماده بوده که دارای مصارف بسیار زیادی بوده و از جمله فست فودها بسیار خوشمزه محسوب می شود که به طرق مختلف استفاده می گردد. فروش عمده خلال سیب زمینی کیلویی در وزن های مختلف در مراکز فروش مرتبط صورت می گیرد.فروش عمده خلال سیب زمینی کیلویی

مدل های مختلف خلال سیب زمینی

مدل های مختلف خلال سیب زمینی خلال سیب زمینی از جمله غذاهای فست فودی بوده که به شکل نیمه منجمد تولید و در اشکال مختلف اعم از کیلویی و یا بسته بندی شده در مراکز فروش مربوطه توزیع و به فروش می رسد. به طور کلی سیب زمینی سرخ کرده یکی از محبوب ترین غذاها محسوب شده که نه تنها در ایران بلکه در سراسر کشورها نیز، به عنوان یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاها به شمار می‌ رود. بر این اساس و با توجه به علاقه زیادی که به غذاهای فست فودی از جمله سیب زمینی وجود داشته، امروزه محصولی به عنوان خلال سیب زمینی نیمه آماده و منجمد شده در مدل ها و بسته بندی های مختلف به بازار عرضه شده که برخی از انواع این محصول به شرح زیر می باشند:

  • خلال سیب زمینی منجمد شده زیگزاگ
  • خلال سیب زمینی منجمد شده مدل عاجدار
  • خلال سیب زمینی منجمد شده مدل ۸ * ۸
  • خلال سیب زمینی منجمد شده مدل ۷ * ۷

انواع مدل های خلال سیب زمینی که در برندهای مختلف در مراکز فروش این محصول وجود داشته، به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات غذایی به شمار رفته که به دلیل کاربرد سریع و راحتی که داشته، در بسیاری از آشپزخانه های خانگی و صنعتی به عنوان یک غذای نیمه آماده مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز خرید خلال سیب زمینی بزرگ

مراکز خرید خلال سیب زمینی بزرگ توزیع و فروش خلال سیب زمینی در انواع و سایزهای مختلف همچون خلال سیب زمینی بزرگ در مراکز خرید این محصول صورت می گیرد. از نمونه یکی از مراکز فروش عمده خلال سیب زمینی با کیفیت، می توان از این مرکز نام برد. این فروشگاه به عنوان یکی از توزیع کنندگان عمده خلال سیب زمینی بزرگ و با کیفیت درجه یک بوده که در وزن های مختلف و انبوه، اقدام به توزیع این محصول نموده و فعالیت های بسیاری را جهت تامین نیاز مشتریان عزیز به انجام رسانیده است. بر این در صورتی که به دنبال خرید عمده خلال سیب زمینی نیمه آماده منجمد با کیفیت مرغوب بوده، می توانید از طریق این مرکز فروش درصدد خرید خود اقدام نمایید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.