مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پفک گردویی با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی و آشنایی با انواع پفکپفک گردویی چیست؟مرکز فروش پفک با قیمت مناسب عمده
پفک گردویی

 

پفک گردویی

پفک گردویی که جزء شیرینی جات ها محسوب می گردد در نوع خود طرفدارانی را دارا بوده که اغلب در نوع بسته بندی های کریستالی و فروش فله ای از انها در بازار عرضه می گردد که در نوع توزیع و پخش عمده با قیمت مناسب در سرتاسر بازار کشور عرضه می گردد.

معرفی و آشنایی با انواع پفک

پفک گردویی

در ابتدا به این موضوع می پردازیم که پفک چیست؟ پفک نوعی اسنک بوده است که از حرارت دادن ذرت بو داده تهیه و تولید می شود. و این محصول، این نشان و نام تجاری پفک متعلق به شرکت مینو در ایران بوده است به نوعی که سایر شرکت های تولید کننده ی پفک و یا همان اسنک پنیری را با نام پفک بیان می کنند. تولید این محصول در کشور به ۴۰ سال پیش باز می گردد و شیوه ی تولید این محصول به این ترتیب بوده است که خمیر بلغور ذرت وارد دستگاه اکسترودر شده و تحت حرارت ملایم و فشار قرار می گیرد.

پفک گردویی

پس از خارج شدن از قالب های دستگاه اکسترودر و هوا گیری ان محصول حجم پیدا می کند که با توجه به اندازه و طرح های مختلف از قالب های دستگاه اکسترودر می تواند در مدل های مختلف تولید شود مانند:

  1. پفک دراز
  2. پفک خمیده
  3. پفک حلقه ای
  4. پفک لوله ای
  5. پفک چرخی

و … . بعد از این مراحل محصول تولید شده در اشکال مختلف فاقد رنگ و بو هستند بنابراین در این مرحله وارد مرحله ی طعم دادن به محصول می شویم که با توجه به سس تهیه شده برای رنگ دادن و مزه دار کردن پفک ها در ان می غلتانند.

پفک گردویی

امروزه تنقلات بسیاری را در بازار می توان دید و معرفی کرد که هر یک به نوبه ی خود بازار فروش و طرفداران مخصوص به خود را دارا بوده که در بین این تنقلات از خوراکی های خوشمزه می توان به وجود پفک اشاره کرد که بسیار پرطرفدار نیز بوده است و طبق معرفی صورت گرفته شده از این محصول امروزه از برندهای مختلف با طعم های گوناگون می توان ان را تهیه کرد اعم از:

  1. پفک چی توز
  2. پفک لوسی
  3. پفک مزمز
  4. پفک چاکلز
  5. پفک لینا
  6. پفک ترددیلا

پفک گردویی

پفک گردویی چیست؟

خب با توجه به وجود این انواع گوناگون از پفک ها که در بازار موجود هستند و می توان گفت به نوعی خوراکی های نمکی طعم پنیری و از ذرت تهیه شده اند، در ادامه اشاره ای می کنیم به یکی از مدل پفک های تهیه شده از نوع شیرینی جات ها که به پفک گردویی معروف می باشد. این پفک گردویی که از خانواده ی شیرینی جات ها می باشد از ترکیبات چون:

  1. شکر
  2. مغز گردو
  3. تخم مرغ
  4. زعفران
  5. وانیل

تهیه شده است که پایان کار همراه با تزیین مغز پسته همراه می باشد از بالاترین درجه ی کیفی مواد اولیه در تولید برخودار می باشد و می توان گفت مقوی ترین و سالم ترین نوع پفک بشمار می رود و شیوه ی نگهداری این محصول در دمای محیط از ظروف درب دار استفاده می شود.

پفک گردویی

مرکز فروش پفک با قیمت مناسب عمده

در این بخش از وب سایت صنایع غذایی آراد که عرضه ی تنقلات شیرین، خوشمزه و درجه یک که ارائه می گردد می توانید بهترین های تولید شده از انواع پفک ها چون پفک های گردویی را تهیه نماید که تا حدودی براساس نوع مواد اولیه ی مصرفی و مغز گردوی موجود در این شیرینی از سایر پفک ها کمی با قیمت بالاتری برخودار بوده باشد که در نوع فروش عمده با قیمت مناسب در این بخش عرضه می گردد.

پفک گردویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.