مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عمده چیپس ذرت فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد مهم چیپس ذرتعرضه مستقیم چیپس ذرت یک کیلویی

یکی از تنقلاتی که با طعم منحصر به فردش از بچگی تاکنون همراه همیشگی ما بوده و هنوز هست، چیپس ذرت می باشد. این ماده غذایی خوش طعم از ذرت، روغن و مواد و افزودنی های دیگر تهیه می شود. کیفیت بالای محصولات ما در کنار قیمت مناسب آن، سبب شده است مشتریان فراوانی طالب آن باشند به گونه ای که علاوه بر مصرف داخلی در کشورهای دیگر نیز طرفدار فراوانی دارد و صادرات عمده چیپس ذرت فله به کشورهای همسایه انجام می گیرد.

صادرات عمده چیپس ذرت فله

کاربرد مهم چیپس ذرت

کاربرد مهم چیپس ذرت علاوه بر استفاده از چیپس ذرت یا ترتیلا به عنوان تنقلات، از آن در مصارف دیگر نیز استفاده می شود مثلا در تهیه انواع غذاها از آن بهره گرفته می شود. البته استفاده از آن در غذاها مثل فست فودها و در انواع پیتزاها و مرغ سوخاری به تازگی رواج پیدا کرده است. شما نیز می توانید آن را در خانه تهیه کنید و از طعم بی نظیرآن در کنار سایر اعضای خانواده، لذت ببرید.

در ابتدا طرز تهیه چیپس ذرت را به شما آموزش می دهیم برای تهیه آن نیاز به موادی داریم که عبارتند از: آرد سفید، آرد ذرت، روغن، نمک و جعفری و فلفل، آب و کره. طرز تهیه آن به این ترتیب است که ابتدا آردها را الک کرده و کره، نمک، جعفری و فلفل را اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم سپس آب را کم کم افزوده و به شکل خمیر در می آوریم خمیر به دست آمده باید به گونه ای باشد که به دست نچسبد.

سپس خمیر را در ظرفی دربسته و در جای گرم نگه می داریم پس از استراحت دادن به خمیر می توانیم آن را از ظرف خارج کرده و روی میز کار به صورت لایه نازک پهن می کنیم و با استفاده از کاتر به صورت مثلث برش می دهیم. روغن را در قابلمه ریخته تا داغ شود سپس این لایه های مثلثی تهیه شده را در آن سرخ می کنیم. پس از سرخ کردن در آبکش، قرار می دهیم تا روغن اضافی آن خارج شود. ترتیلای خوشمزه ما آماده مصرف می باشد.

عرضه مستقیم چیپس ذرت یک کیلویی

عرضه مستقیم چیپس ذرت یک کیلویی در فروشگاه مرکزی، عرضه مستقیم چیپس ذرت یک کیلویی انجام می گیرد. همکاران ما با دریافت این چیپس با کیفیت مطلوب از کارخانه با قیمت بسیار ارزان، آن را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می کنند. شما نیز می توانید برای تهیه آن در حجم انبوه و با قیمت مناسب به ما مراجعه کنید و انواع چیپس ذرت پنیری را تهیه نمایید.

به علت اینکه همکاران ما این محصول مرغوب را با حذف واسطه ها و هزینه های اضافی به مشتریان به صورت مستقیم عرضه می کنند قیمت محصولات ما نسبت به بازار مقرون به صرفه تر می باشد. شما نیز می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی، چیپس ذرت یک کیلویی ما را خریداری نمایید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 9134472768

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradfoodindustries@

email icon ایمیل: aradfoodindustries99@gmail.com

مجموعه صنایع غذایی آراد شما را به خرید بهترین محصولات پفک، چیپس و پفیلا دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.